قیمت بنزین 4.5 برابر افزایش می یابد

اگر قیمت سوخت این اندازه افزایش داده شود، “بیش از 100 هزار میلیارد تومان” درآمد برای دولت دارد. این نماینده مجلس گفت: این درآمد نسبت به شرایط فعلی یعنی حدود افزایش 4.5 برابری در قیمت حامل های انرژی و به احتمال زیاد دولت در لایحه بودجه 92 این رقم را جزو پیش بینی های خود لحاظ خواهد کرد.

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از «توافق نسبی» در نشست‌های مشترک دولت و مجلس برای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها خبر داده  ، همچنین یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نیز گفته: بر اساس جلسات مشترک دولت و مجلس مقرر شده است که کارت‌های اعتباری برای حمایت از اقشار کم درآمد تا پایان بهمن توزیع شود.

به گزارش نامه به نقل از انتخاب ، اسماعیل جلیلی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت‌‌وگو با مهر، از «توافقات نسبی» در جلسات مشترک دولت و مجلس برای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها خبر داده و گفته است دولت قصد دارد به طور متوسط قیمت حامل‌های انرژی را به طور میانگین تا 4.5 برابر افزایش دهد.

به گفته این نماینده مجلس، اگر قیمت سوخت این اندازه افزایش داده شود، «بیش از 100 هزار میلیارد تومان» درآمد برای دولت دارد. این نماینده مجلس گفت: این درآمد نسبت به شرایط فعلی یعنی حدود افزایش 4.5 برابری در قیمت حامل های انرژی و به احتمال زیاد دولت در لایحه بودجه 92 این رقم را جزو پیش بینی های خود لحاظ خواهد کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *