محسن رضایی نامه وزرای سابق دولت به رهبری را تایید کرد

سایت خبرآنلاین گزارش داد که محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال نامه وزرای سابق دولت به رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشکیل ستاد فراقوه‌ای را تایید کرده است. خبر ارسال نامه‌ای از سوی وزرای سابق دولت به رهبر معظم انقلاب، اولین بار از سوی محافل رسانه‌ای نزدیک به دولت منتشر شد.

روزنامه ایران در شماره روز دوشنبه ۲۳ مرداد در مطلبی با تیتر «نامه پراکنی از جام زهر تا تقلای وزرای معزول» نوشت: منوچهر متکی و مصطفی پورمحمدی دو وزیر سابق محمود احمدی نژاد با ارسال نامه‌ای به یکی از مقامات عالی‌رتبه نظام پیشنهاد داده اند با توجه به وضعیت حساس و بحرانی کشور ستادی متشکل از روسای قوای سه‌گانه و برخی از عقلای دیگر تشکیل و مدیریت مسائل اجرایی را طی یک سال آینده بر عهده گیرد.
در حالی که منوچهر متکی خبر نامه‌نگاری خود و پورمحمدی به رهبری در جهت سلب اختیارات دولت را پر از ایراد دانسته و تلویحا آن را تکذیب کرد و آن را مصداق داستان «خسن و خسین دختران معاویه» خوانده بود؛ اما محسن رضایی این نامه را تایید کرد و گفت: چنین نامه‌ای نوشته شده است؛ در این نامه خواسته شده بود که ستاد فراقوه‌ای برای برگزاری انتخابات تشکیل شود. البته رییس این ستاد می‌تواند رییس‌جمهور باشد؛ ولی رسانه‌ها و دست‌اندرکاران دولت به گونه‌ای این مساله را بزرگ کرده‌اند که گویا رییس‌جمهور در این ستاد از هیچ جایگاهی نمی‌تواند برخوردار باشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عالم اقتصاد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیج اینستاگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادیکانال تلگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادی
 

با عضویت در خبرنامه عالم اقتصاد آخرین تحلیل ها و اخبار در اختیار شماست.