مشایی مستاجر،‌ مظلوم، با ایمان و شبیه احمدی‌نژاد است

روزنامه ایران از همان زمانی که شاهد ورود اسفندیار رحیم مشایی و حامیانش بوده تقریبا هر هفته حرکت جنجالی و تعجب برانگیزی در کارنامه اش ثبت کرده است. از جعل و تحریف خبر و مصاحبه گرفته تا انتشار ویژه نامه موهن.
دانش روز – خسرو یعقوبی : به گزارش جهان، این روزنامه که طیفی از منتقدان لقب بولتن جریان انحرافی را به آن داده اند، امروز هم در اقدامی تعجب برانگیز به سراغ با صاحبخانه آقای مشایی رفت تا رئیس دفتر رئیس جمهور را از پنجره ای جدید تعریف و تمجید کند.

علی اکبر جوانفکر که علاوه بر حبرگزاری ایرنا، مدیریت روزنامه ایران را هم بر عهده دارد، عنوان “گفت‌وگوی اختصاصی با صاحبخانه مهندس مشایی” را در صفحه نخست روزنامه نشانده و یک صفحه کامل را هم به این مصاحبه اختصاص داده است.

به نوشته روزنامه ایران مشایی مستاجر است. این روزنامه منطقه سکونت فرد جنجالی دولت را اعلام نکرده اما در توصیفی احساسی از محل زندگی او نوشته است: اینجاست که بهت و حیرت بر سرگشتگی ما می‌افزاید. اینجا هیچ چیزش به شنیده‌ها نمی‌خورد. با خودم می‌گویم با صد عکس و فیلم هم کسی باور نمی‌کند این ساختمان، منزلی است که مهندس‌مشایی در آن سکنی دارد.

این روزنامه به نقل از زن صاحبخانه نوشته است که مشایی “۲میلیون رهن” و “۸۰ هزار تومن اجاره” می دهد. سپس در ادامه سخنان او اضافه می کند “پول مهندس خیلی برکت دارد.”

در ادامه این مصاحبه بلند به نقل از پسر صاحبخانه عنوان شده است که “یکی از دلایلی که باعث شده ما در این بازه زمانی خانه‌مان را همچنان در اختیار مهندس قرار بدهیم، مظلومیت ایشان است. ما می‌دانیم اگر بخواهیم ساختمان را از ایشان بگیریم، قطعاً حرف‌هایی در می‌آورند که چه شد که پدر شهید اینها را بیرون کرد!”

خبرنگار روزنامه ایران در همین بین اضافه کرده که “مطمئنم خانواده مهندس هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارند که باید مثل مهندس فعلاً سکوت پیشه کنند!”

همسر صاحبخانه در بخش دیگری از مصاحبه گفته است: وقتی مهندس رادیو پیام بود، خانم ایشان رادیو قرآن گوش می‌کردند! روزنامه ایران به نقل از او نوشته است: مهندس خیلی آقای مظلومی هستند. من چند بار دیده‌ام که ایشان آخر شب رفته خرید کرده و تنهایی با کیسه اجناس خریداری شده برمی‌گردد خانه.

روزنامه ایران: احتمال ترور مشایی وجود دارد

روزنامه ایران در جریان همین حرف ها، حتی احتمال ترور مشایی را مطرح کرده و نوشته است که پسر صاحبخانه از سخنان مادرش “کمی برآشفته شده و می‌خواهد که وارد ریز این جزئیات نشویم زیرا چند خیابان آن طرف‌تر یکی دیگر از سرداران ولایت «شهید صیاد شیرازی» به همین راحتی مورد هدف نفاق قرار گرفته و شهید شده است.”

به نوشته این روزنامه “پسر این خانواده گفته است شباهت مشایی با احمدی نژاد “بسیار زیاد است.”

پسر خانواده همچنین در مورد دعای سمات و نماز شب مشایی که اخیرا توسط خود او رسانه ای و خبرساز شده بود، عنوان کرده است: من یک زمانی به یکی از دوستان گفتم من به عنوان یک بسیجی، عصر جمعه‌ها مشغول استراحت و تلویزیون دیدن هستم. چه بشود که جایی گیر بیفتم و یک دعای سماتی هم بخوانم. کسی که شما به او تهمت می‌زنید، عصر هر جمعه دعای سمات می‌خواند. ما در عصر تابستان، وقتی فضا ساکت است، صدای ایشان را می‌شنیدیم و حتی پدرم می‌رفت در اتاق زیرین و با مهندس دعا را تکرار می‌کرد.

به نوشته روزنامه او در پاسخ به اینکه “به نظر شما چگونه (مشایی)این همه فشار را تحمل می‌کنند؟” گفته است: “ایمان، این نشان دهنده ایمان این خانواده است. این تخریب‌ها فقط مربوط به دشمنان نیست!”

در ادامه این مصاحبه موضوع “عروسی دختر مشایی و پسر رئیس جمهور” مطرح و عنوان شده که بسیار ساده بوده است.

آن طور که روزنامه ایران نوشته اعضای خانواده درباره ارتباط مشایی با علوم غریبه و پیشگویی‌ گفته اند: ما که چیزی ندیدیم و نشنیدیم.

خبرنگار روزنامه ایران در پایان نوشته است: به نظر حرفی باقی نمانده. با قلبی که حالا خیلی بیش از قبل آرام شده، از خانواده شهید خداحافظی می‌کنیم و امیدواریم خون شهید ریکایی غبار فتنه نفاق را فرو بنشاند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عالم اقتصاد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیج اینستاگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادیکانال تلگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادی
 

با عضویت در خبرنامه عالم اقتصاد آخرین تحلیل ها و اخبار در اختیار شماست.