مقامات عربستان از اظهار نظرهای نسنجیده خودداری کنند

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص اظهارات مقامات سعودی درباره ماجرای ترور سفیر این کشور در آمریکا گفت: منطق و آینده نگری حکم می کند که در قبال سناریو آمریکا که با هدف آشفته کردن منطقه و تخریب روابط دو کشور مطرح می شود، خودداری شود.
به گزارش دانش روز به نقل از مهر، رامین مهمان پرست در پاسخ به اظهارات سعود الفیصل وزیر خارجه عربستان سعودی درباره اتهامات اخیر مقامات آمریکایی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت : منشاء اینگونه اظهارات غیردوستانه و فاقد اعتبار ، ادعاهای واهی مقامات قضایی امریکا است که تاکنون هیچگونه سندی برای اثبات ادعاهای خود نیز ارائه نکرده اند.

وی افزود : آنچه از اتهامات و ادعاهای مقامات امریکایی برداشت می شود نشان دهنده سناریویی ضد ایرانی با هدف تحت الشعاع قرار دادن جمهوری اسلامی ایران و سرپوش گذاشتن بر اقدامات مداخله جویانه امریکا در نقاط مختلف جهان است که انحراف افکار عمومی از نارضایتی های روبه افزایش مردم امریکا را نیز دنبال می کند.

 سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد : منطق و آینده نگری حکم می کند که در قبال این گونه اقدامات امریکایی با دقت و دوراندیشی برخورد شود و از اظهارنظرهای عجولانه و نسنجیده در قبال اینگونه مطالب که با هدف آشفته کردن منطقه و تخریب روابط دو کشور مطرح می شود ، خودداری شود.
 
به گزارش خبرنگار مهر دولت آمریکا در اظهار نظری عجیب مدعی دست داشتن تهران در تلاش برای ترور سفیر عربستان در واشنگتن شد.
 
سعود الفیصل وزیر امورخارجه عربستان نیز مدعی شده است تمام دلایل و مدارک، دست داشتن ایران در توطئه ترور سفیر سعودی را ثابت می کند.
وزیر امور خارجه عربستان در تلاش برای فریب افکار عمومی از موج اعتراضات در کشورش و همچنین مشارکت نظامیان سعودی در سرکوب مردم بی دفاع بحرین ادعا کرد آنچه ایران به صورت پنهانی انجام می دهد، این کشور را به بن بست می رساند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *