هواداران را تحریک و جو را متشنج می‌کنند

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: عده‌ای در گذشته از طریق جابه‌جایی بازیکن و مربی منافع زیادی در باشگاه تراکتورسازی بدست می‌آوردند اما در حال حاضر منافع آنها قطع شده به همین خاطر به تحریک هواداران می پردازند تا جو را متشنج کنند.

دانش روز – خسرو یعقوبی : محمدحسین جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال تراکتورسازی و حذف این تیم از رقابت‌های جام حذفی گفت: هواداران حق دارند که بابت حذف از مسابقات جام حذفی ناراحت باشند چون صاحبان واقی باشگاه هستند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز افزود: در این بین عده کمی هستند که در گذشته نسبت به جابه‌جایی بازیکن و مربی در باشگاه اقدام می کردند و از این راه منافع مالی زیادی بدست می آوردند اما در حال حاضر به دلیل سیستم مدیریت صحیحی که در باشگاه وجود دارد، منافع آنها قطع شده است، لذا در مقاطع زمانی مختلف به تحریک هواداران می پردازند تا جو را متشنج کنند.

وی افزود: البته تعداد این افراد به 30 نفر هم نمی رسد و نمی توان اعمال آنها را به کل مجموعه هواداران تراکتورسازی تعمیم داد. این افراد نمی دانند که هواداران واقعی تراکتورسازی با هوش بوده و از نیات آنها به خوبی مطلع هستند. همین افراد پیش از حضور “کرانچار” در سپاهان شایعه راه انداخته بودند که اختلاف بین من و قلعه نویی به وجود آمده و سرمربی تیم تراکتورسازی می خواهد به اصفهان باز گردد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خاطر نشان کرد: اتفاقا برای ارتقای تیم تراکتورسازی با قلعه نویی یک برنامه بلند مدت داریم. حتی با نظر وی به دنبال بازسازی زیرساخت‌های باشگاه هستیم به طوریکه تاکنون 50 میلیون تومان برای تجهیز بیشتر بخش فیزیوتراپی باشگاه و 60 میلیون تومان نیز برای خرید تجهیزات بدنسازی هزینه کرده‌ایم، ضمن اینکه در فصل آینده نیز تیم از نظر تمرینی مشکلی نداشته و در زمین چمن اختصاصی باشگاه تمرین خواهد کرد.

جعفری در خصوص خطر کسر سه امتیاز از تیم تراکتورسازی به دلیل شکایت برخی از اعضای کادر فنی و بازیکنان فصل گذشته این تیم گفت: در مورد بازیکنان باید بگویم که فقط احمدپوری شکایت کرده که دستور پرداخت طلب وی صادر شده است. ضمن اینکه برخی بازیکنان نیز از گذشته طلبکار بوده‌اند که سازمان لیگ با توجه به درآمد 900 میلیونی ما از حق پخش تلویزیونی و بلیت فروشی آن را پرداخت کرده است.

وی همچنین ادامه داد: سه نفر از اعضای کادرفنی قبلی تیم یعنی کمالوند، باقری و محمودی نیز بابت طلب‌های دو فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند که مجموع طلب‌های این سه نفر 34 میلیون تومان شده است و طبق نامه‌ای دستور پرداخت آن را توسط سازمان لیگ می دهیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص مشکلات این تیم اظهار داشت: بودجه ما نسبت به فصل گذشته تنها 15 درصد افزایش پیدا کرده است و برخلاف آنکه گفته می شود پیش از شروع فصل هزینه زیادی برای جذب بازیکن صرف کرده‌ایم این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد.

وی افزود: ما نسبت به خیلی از تیم‌های لیگ برتری هزینه کمتری کرده و در واقع مدیریت هزینه داشته‌ایم. در حال حاضر ما به دلیل مصدومیت و محرومیت در چند بازی قبلی خود آل نعمه ، صادقی، عابدینی و ابراهیمی را در اختیار نداشتیم که این موضوع دست کادر فنی را تا حدودی بسته بود، ضمن اینکه لطف برخی از داوران باعث شد که ما امتیازاتی را که حق مسلم‌مان بود را از دست بدهیم اما با اطمینانی که نسبت به کادر فنی دارم مطمئنم در دیدارهای آینده جبران خواهیم کرد.

جعفری همچنین با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان و مربیان تیم تراکتورسازی خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم نتایج فصل جاری تیم تراکتورسازی را با فصل گذشته کنیم به خوبی مشخص است که تا پایان هفته دوازدهم 6 امتیاز نسبت به فصل گذشته بیشتر کسب کرده‌ایم، البته ما نقاط ضعفی نیز داریم و تمام تلاش خود را می کنیم که در نیم فصل آنها را برطرف کنیم.

وی در خصوص برنامه‌های تیم تراکتورسازی به ویژه در نیم فصل رقابت‌های لیگ خاطر نشان کرد: ما به دلیل آنکه برنامه اردوی تیم در دوبی منتفی شد، اردوی‌مان را در تبریز برپا کردیم و با نظر کادر فنی به دنبال انجام دو بازی تدارکاتی هستیم.

جعفری در ادامه تصریح کرد: برنامه‌ای به مناسبت عید غدیر در نظر گرفته‌ایم که هواداران در نشستی با حضور قلعه نویی نظرات و دیدگاه‌های خود را با وی در میان بگذارند.

وی در خصوص جذب بازیکن برای تیم تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: با نظر سرمربی به دنبال جذب سه بازیکن در پست‌های مختلف هستیم. حضور قاسم حدادی‌فر نیز در تیم برای نیم فصل دوم قطعی شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *