ویژه : جبهه پایداری همان طرفداران دولت اند، توصیه یک مقام قضائی به حاج منصور

مشائی اگر خودش هم بخواهد کنار بکشد من قبول نمی کنم ، چهره اخراجی رسانه ها در صدا و سیما چه می کند؟، تمایل احمدی نژاد برای ریاست هیئت امناء دانشگاه فرهنگیان و… از خبرهای ویژه امروز سایت های خبری هستند.

به گزارش دانش روز به نقل از مهر، سایت‌های خبری هر روز خبرهای گوناگونی را منتشر می‌کنند که برخی از آنها صرفا در حد شنیده‌هاست و ممکن است چندان مبنای محکمی نداشته باشد. در عین حال برخی از خبرهای امروز شنبه 30 مهرماه  برای اطلاع خوانندگان مرور می‌شود:

چهره اخراجی رسانه ها  در صدا و سیما چه می کند؟

سایت خبری ندای انقلاب نوشت : یکی از چهره های اخراجی رسانه های مجازی که در زمان تصدی سعید لو در معاونت اجرایی وام 30 میلیونی قرض الحسنه گرفته بود و مدتی با نزدیکی به جریان انحرافی در یکی از استانها مسئولیت روابط عمومی را احراز کرده بود ، شنیده شده قرار داد 100میلیون تومانی با یکی از معاونتهای صدا و سیما برای راه اندازی یک سایت خبری منعقد نموده است.

بلاتکلیفی مناطق آزاد تا کی ؟

ندای انقلاب در خبر دیگری نوشت:  در حالی که برخی از مناطق آزاد به علت دستگیری مدیران خود چندین ماه است که بدون مدیر اداره می شوند و از سویی گزینه های مناسب مختلفی به دبیر شورای عالی مناطق آزاد پیشنهاد شده است، نامبرده با انتصاب این گزینه ها مخالفت می نماید.

توصیه یک مقام ارشد قضائی به حاج منصور ارضی

سایت خبری جهان نوشت: یک مقام ارشد قضائی در حاشیه اجلاسی بین المللی به حاج منصور توصیه راهبردی و سیاسی کرد. در این مراسم که برخی از مداحان معروف کشور حضور داشتند این مقام ارشد قضائی دست این مداح پرسابقه و متعهد را می گیرد به او می گوید: شما این کارها را نکنید ، این حرف ها را نزنید ، با این کار دست ما را برای برخورد قانونی با جریان انحرافی می‌بندید.

مشائی اگر خودش هم بخواهد کنار بکشد من قبول نمی کنم

جهان نیوز با اشاره به حمایت‌های رئیس جمهور از مشایی، نوشت : چندی پیش دکتر احمدی نژاد در مورد انتشار اخباری مبنی بر کناره‌گیری اسفندیار رحیم مشایی مسئول دفتر رئیس جمهور تاکید کرده است: دولت برای مشایی هزینه‌های زیادی پرداخت کرده است، او حتی اگر خودش هم بخواهد کنار بکشد من قبول نمی‌کنم.

نامه محرمانه یک مقام ارشد بانکی به مقامات عالی نظام

به گزارش سایت خبری شفاف، گفته می‌شود یکی از مدیران ارشد بانکی کشور در نامه‌ای محرمانه خطاب به مقامات عالی کشور عامل بروز فساد بزرگ مالی را مشکلات موجود در سیستم مالی و بانکی خوانده است. این در حالی است که وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی از طرفی با کوچک شمردن اختلاس و استفاده از واژه «سوء استفاده مالی»، و از طرف دیگر با متهم شمردن مدیران چند بانک در صدد بوده‌اند تا خود را از انتقادات موجود به آسیب‌های سیستم بانکی کشور مبرا بدانند.

شکایت سایپا از سه نماینده مجلس

نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با سایت خبری قانون در ارتباط با آخرین وضعیت شکایت مدیران سایپا از برخی نمایندگان اظهار داشت: مدیران سایپا تا به حال از بنده، کواکبیان نماینده سمنان و علیرضا زاکانی نماینده تهران شکایت کرده‌اند که ظاهرا همه این شکایت‌ها به علت مصاحبه‌هایی است که این افراد در انتقاد از عملکرد سایپا انجام داده‌اند.

 راز غیبت احمدی نژاد در اجلاس نماز

سایت خبری مشرق نوشت: غیبت دکتر احمدی نژاد در اجلاس نماز با واکنش های منفی حاضران مواجه شد. برخی می گفتند ای کاش آقای احمدی نژاد که روز قبل در مراسم بزرگداشت حافظ در شیراز حضور داشت، فرصتی هم برای حضور در استان همجوار یعنی بوشهر می گذاشتند و توفیق حضور در اجلاس سالیانه نماز پیدا می کردند. گفته می شود راز غیبت احمدی نژاد را باید از آقای قرائتی پرسید.

تمایل احمدی نژاد برای ریاست هیئت امناء دانشگاه فرهنگیان

مشرق نیوز در خبر دیگری آورده : دانشگاه فرهنگیان بزودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. گفته می شود علاوه بر دکتر احمدی نژاد که تمایل دارد ریاست هیات امنای این دانشگاه را برعهده بگیرد، برخی اعضای کابینه نیز به دنبال عضویت در هیات امنای این دانشگاه هستند.

الهام: جبهه پایداری همان طرفداران دولت هستند

سایت خبری الف به نقل از غلامحسین الهام عضو موسس جبهه پایداری نوشت : امروز گروه ۷+۸ دولت را کنار گذاشته در حالی که دولت هنوز هم در نظرسنجی های انتخاباتی رای بالایی دارد و اگر این ظرفیت و قدرت دولت از دید جبهه اصولگرایان مغفول واقع بماند شرایط ویژه ای را برای گروه های مقابل به وجود خواهد آورد. وی در ادامه افزود: جبهه پایداری جریان جدیدی نیست، همان طرفداران دولت هستند.

افسردگی شدید مشاور موسوی به دلیل بایکوت اصلاح طلبان

جوان آنلاین نوشت : برخی از عناصر اصلاح طلب و از یاران میرحسین موسوی در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مدتی است که دچار افسردگی شده اند. پس از آنکه برخی از عناصر اصلاح طلب که به عنوان یاران میرحسین موسوی در انتخابات دهم ریاست جمهوری در جریان فتنه ۸۸ دستگیر و بر نقش اصلاح طلبان در به پا کردن فتنه اشاره کردند ، این افراد از سوی اصلاح طلبان بایکوت شده و از آنان برای حضور در هیچ یک از جلسات دوم خردادی ها دعوت بعمل نمی آید. در همین رابطه شنیده شده که به دلیل این بایکوت یکی از مشاوران سیدمحمد خاتمی و از یاران میر حسین موسوی دچار افسردگی شدیدی شده و شرایط بحرانی خاصی راسپری می کند به نحوی که مدتی است که پزشک برای وی دارو تجویز کرده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *