پاسخ دکتر کوشکی به دروغ جدید روزنامه ایران

روزنامه ایران چهارشنبه هفته گذشته با هدف تخریب چهره های فرهنگی و منتقد دولت دروغ جدیدی را به دکتر صادق کوشکی منتسب کردند.دانش روز – خسرو یعقوبی: آنچه می خوانید پاسخ محمد صادق کوشکی به مهمل بافی جدید این روزنامه دولتی است:

۱-روزنامه ایران اصولا جریده آبرومندی است و این اعتبار از زمان ریاست دکتر جوانفکر بر آن روز به روز در حال افزایش است. به ویژه از مقطعی که بهمت این روزنامه ویژه نامه‌ خاتون منتشر شد و حجاب برتر، پوشش قجری و ناصر الدین شاهی نام گرفت و در سرمقاله‌های آن به مراجع و قوه قضائیه اهانت شد و موتور سواری دختران ترویج شد و در صفحه اخر آن از مقام عرفانی سید حسن ابطحی (مقتدای انجمن حجتیه و پدر محمد علی ابطحی)تجلیل به عمل آمد:
۲- از دیگر نمادهای آبرومندی روزنامه جوانفکر عملکرد آن در ایام نمایشگاه مطبوعات بود .در این ایام یکی از عوامل نورسته و تازه کار روزنامه ماموریت پیدا کرده بود با گیر دادن و آویزان شدن به شخصیت‌های سیاسی رسانه‌ای منتقد دولت ازآنها ولو در حد یک جمله خوراک تبلیغاتی جهت درج در صفحه سوم ایران و البته صفحه نخست سایت‌های متعلق به فرقه احباء اسفندیاریه استخراج کند! محمد حسین صفار هرندی ،حجت الاسلام روانبخش و حقیر از جمله کسانی بودند که قربانی این تکنیک آبرومند روزنامه ایران شدند.

۳- عامل تازه کار جوانفکر از مجموع ۲۵ دقیقه مصاحبه حقیر صرفا یک جمله آن هم به صورت ناقص! را درج کرده و در انتهای آن پای یک فیل را به میان کشید! البته این که فیل مورد نظر از کجا چگونه به ذهن عامل نورسته دکترجوانفکر خطور کرده و در انتهای جمله نصفه کاره حقیر جا خوش کرده، مطلبی است که شاید به کرامات ماورالطبیعه احبا فرقه اسفندیاریه و قطب این فرقه باز گردد! (مصاحبه مذکور در حضور ۳. نفر از خبرنگاران ایران انجام شد و آنها شاهند که در مصاحبه هیج خبری از فیل نبود!)
۴- البته اهانت روزنامه متعلق به فرقه احباء اسفندیاریه مدال افتخاری است که به لطف خداوند نصیب حقیر شد و خدا نیاورد آن روزی که روزنامه ایران از حقیر و سایر بندگان آبرومند خدا تعریف و تقدیر کند!

۵- در این میان فقط حیف روزنامه دولتی ایران و دریغ از بیت المال که فدای توهمات فرقه احباء اسفندیاریه شده و صد حیف که سوابق تحربیات و نام نیک خبرگزاری جمهوری اسلامی و نیروهای قدیمی آن که در این روزها به تاراج رفت!
دکتر محمد صادق کوشکی.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عالم اقتصاد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیج اینستاگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادیکانال تلگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادی
 

با عضویت در خبرنامه عالم اقتصاد آخرین تحلیل ها و اخبار در اختیار شماست.