پرسپولیس در باتلاق رشت به ساحل آرامش رسید، صعود تا رده هفتم

تیم فوتبال پرسپولیس هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را با پیروزی مقابل داماش گیلان پشت سر گذاشت تا پس از هفته‌ها هیاهو بالاخره به آرامش برسد.

دانش روز – خسرو یعقوبی:  هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵:۳۰ امروز شنبه با دیدار تیم‌های داماش گیلان و پرسپولیس آغاز شد. این بازی که در ورزشگاه سردار جنگل شهر رشت و با قضاوت محسن ترکی برگزار شد، در پایان به برتری ۳ بر ۲ سرخپوشان تهرانی انجامید.

در نیمه اول این بازی ابتدا تیم پرسپولیس با گلزنی وحید هاشمیان در دقیقه ۱۵ از میزبان خود پیش افتاد. مهاجم باتجربه تیم فوتبال پرسپولیس ارسال بلند غلامرضا رضایی از جناح چپ را با ضربه سر به تور دروازه داماش چسباند و سرخپوشان را با یک گل پیش انداخت.

آبی پوشان داماش برای جبران گل خورده چندان به زحمت نیافتادند و هفت دقیقه بعد از گلزنی وحید هاشمیان توسط محمد غلامی به گل تساوی رسیدند. غلامی پاس عمقی مهدوی را صاحب شد و پس از دریبل شیث رضایی به راحتی دروازه علیرضا حقیقی را گشود.

پرسپولیس که در نیمه دوم علی کریمی را در ترکیب خود نداشت خیلی زود در دقیقه سوم این نیمه توسط هادی نوروزی به گل رسید. نوروزی ارسال غلامرضا رضایی از جناح راست را با ضربه سر به تور دروازه داماش رساند و سرخپوشان را برای دومین بار از میزبان آبی پوش پیش انداخت.

بازی با برتری ۲ بر یک پرسپولیس دنبال می شد تا اینکه در دقیقه ۶۰ افشین چاوشی گل دوم را به ثمر رساند. این بار محمد غلامی در نقش سازنده گل ظاهر شد و با ارسالی از جناح چپ افشین چاوشی را در آستانه دروازه پرسپولیس صاحب توپ کرد تا او با بغل پا گل دوم داماش را به ثمر برساند.

پرسپولیس که برای رسیدن به پیروزی اشتهایی بیشتر از تیم داماش داشت در فاصله ۲ دقیقه مانده به پایان بازی توسط محمد نوری به گل رسید. نوری پاس عمقی هادی نوروزی را صاحب شد و با نفوذ به عمق دفاع داماش گل سوم را به ثمر رساند. با این گل پرسپولیس به سه امتیازی ارزشمند در خانه داماش رسید و استیلی فعلا از گزند حملات منتقدان دور ماند.

پرسپولیس با شکست داماش ۱۶ امتیازی شد و تا رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر بالا آمد، تیم داماش که بالاخره با ابراهیم قاسمپور طعم تلخ شکست را چشید نیز تا رده نهم جدول پایین آمد.

محسن ترکی در دیدار داماش گیلان – پرسپولیس به  علیرضا نظیف کار از تیم داماش و علی کریمی، حسین بادامکی، محمد نصرتی و مازیار زارع از تیم پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عالم اقتصاد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیج اینستاگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادیکانال تلگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادی
 

با عضویت در خبرنامه عالم اقتصاد آخرین تحلیل ها و اخبار در اختیار شماست.