پرونده گروه آریا به قوه قضائیه رفت

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور درآمد مالیاتی دولت در ۷ ماه نخست سال جاری را حدود ۱۵هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: سازمان امور مالیاتی گزارش فرار مالیاتی گروه آریا را به قوه قضائیه ارسال کرده است.

دانش روز – خسرو یعقوبی: علی عسکری با بیان اینکه در ۷ ماهه نخست سال جاری حدود ۱۵هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی دولت بوده است، گفت: میزان درآمدهای مالیاتی دولت از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۲۷ درصد افزایش یافته است.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی با اعلام اینکه پیش بینی می شود تا اسفندماه سال جاری درآمد مالیاتی دولت به مرز ۲۸ هزار میلیارد تومان افزایش یابد، تصریح کرد: در اینصورت حدود ۹۰ درصد برنامه های مالیاتی دولت در سال ۹۰ محقق خواهد شد.

معاون وزیر اقتصاد در پاسخ به این سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اعلام خبر فرار مالیاتی گروه آریا توسط قوه قضائیه اظهار داشت: قرار است به این پرونده قوه قضائیه به طورمستقیم رسیدگی کند و سازمان امور مالیاتی هم اطلاعات درخواستی را در اختیار این نهاد نظارتی قرار داده است.

این مقام مسئول از ارسال گزارش وضعیت مالیاتی گروه آریا به قوه قضائیه خبر داد و افزود: برای رسیدگی بیشتر به این پرونده سازمان امور مالیاتی این آمادگی را دارد تا اطلاعات تکمیلی را در اختیار قوه قضائیه قرار دهد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عالم اقتصاد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیج اینستاگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادیکانال تلگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادی
 

با عضویت در خبرنامه عالم اقتصاد آخرین تحلیل ها و اخبار در اختیار شماست.