پروین: دو نفر می فرستم فردوسی پور را تا می خوره بزنن

پس از نظرسنجی هفته گذشته برنامه نود که در آن ۶۱ درصد از مخاطبان حضور علی پروین را در موفقیت این تیم بی تاثیر دانستند روز گذشته رئیس سازمان فوتبال پرسپولیس در حالی که از مصاحبه با خبرنگاری طفره می رفت گفت: اصلا کار عادل با آن نظر سنجی درست نبود. او حق نداشت برای من نظر سنجی بگذارد. من انتظار نداشتم همه به نفع من رای بدهند، اما من واقعا ۶۰ درصد مخالف ندارم. قطعا همه این ۶۰ درصد پرسپولیسی نبوده اند و طرفداران بقیه تیم ها هم در آن شرکت کرده اند.
به گزارش دانش روز به نقل از فارس در حالی که این خبرنگار سعی داشت نظرسنجی برنامه نود را امری طبیعی جلوه دهد، پروین با صدای بلند گفت: بروید به عادل بگوئید من اهل شکایت و این حرف ها نیستم، دو نفر را می فرستم تا می خوره بزننش.

در مسابقه پیامک برنامه نود هفته پیش این پرسش مطرح شده بود: با توجه به سمت جدید علی پروین به عنوان مدیر فوتبال آیا او می تواند پرسپولیس را از بحران خارج کند؟

در شروع برنامه نود البته درصد نظرات موافقان و مخالفان به همدیگر نزدیک بود اما بعد از صحبت های محمد پنجعلی آمار مخالفان رشد قابل توجهی داشت. در پایان برنامه مشخص شد که ۶۱ درصد مردم معتقدند که پروین نمی تواند در این شرایط پرسپولیس را از بحران خارج کند و البته ۳۹ درصد نظر دیگری داشتند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *