پشت پرده سناریوی فرار خاوری

«جوان آنلاین»، سایت خبری وابسته به روزنامه جوان نوشت: در ماجرای اختلاس بزرگ، مدیر عامل بانک ملی اگر چه بی تقصیر نیست ولی مقصر اصلی جریان اختلاس نیست.به گزارش «جوان آنلاین»، اعتبارات مورد نیاز امیر منصور آریا به سفارش لیدر جریان انحرافی و دستور ویژه یکی از مقامات برجسته به خاوری داده شده است.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با «جوان آنلاین» ضمن بیان این مطلب گفت: خاوری از لحاظ شخصیتی انسان ترسویی است و جریان انحرافی با فراری دادن خاوری همه نگاه‌ها و اتهامات را متوجه او کرده تا خود را مبرا کند. وی افزود: در این بین مدیر عامل شرکت (م…) هم از نقش عمده‌ای برخوردار است. (م) میلیون‌ها درهم از بانک ملی شعبه دبی بدون کمترین ضمانت و وثیقه‌ای دریافت کرده است.در همین راستا یکی از مدیران برجسته بانک ملی مخالف این جریانات بوده و بارها گزارش عملکرد خاوری و شرکت مذکور را به برخی نهادهای ذی‌ربط داده، ولی متاسفانه نهاد مذکور به دلیل نفوذ جریان انحرافی توجهی به گزارش‌ها نکرده و حتی مسوول مذکور بارها توسط این تیم تهدید شده و مورد آزار قرار گرفته بود تا اینکه موضوع اختلاس مشخص شد و تیم پشت پرده در سناریوی خود این مدیر را بر کنار می‌کند تا او را هم قربانی کرده باشد.
دولت کانادا وضعیت خاوری را بررسی می کند
در همین حال خبرگزاری فارس نیز نوشت: یک مقام ارشد دولت کانادا با اشاره به اخبار مربوط به حضور مدیرعامل مستعفی بانک ملی ایران در این کشور گفت دولت کانادا از این موضوع مطلع و در حال بررسی آن است. به گزارش این خبرگزاری خبرنگار بی‌بی‌سی به شهر تورنتوی کانادا رفت تا با او دیدار و گفت‌وگو کند. خبرنگار بی‌بی‌سی در این باره می‌گوید: برای دیدار با او به منزلش مراجعه کردم و پس از مدتی یکی از اعضای خانواده خاوری که حاضر نشد نسبت خود با او را توضیح دهد، گفت به هیچ یک از پرسش‌های ما پاسخ نخواهد داد. یک مقام ارشد دولت کانادا هم که نخواست نامش فاش شود، گفت: دولت این کشور از اخبار این اختلاس و حضور خاوری در این کشور مطلع و در حال بررسی موضوع است. وی حاضر نشد توضیح بیشتری بدهد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عالم اقتصاد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیج اینستاگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادیکانال تلگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادی
 

با عضویت در خبرنامه عالم اقتصاد آخرین تحلیل ها و اخبار در اختیار شماست.