پیام تشکری که محسن رضایی بعد از مرصاد نوشت

خبرگزاری فارس: اینجانب که از نزدیک شاهد دلاوری های فرزندان مخلص و شجاع شما بوده ام نمی دانم با چه زبانی از ایثارگریهای فرزندان شما بایستی تشکر و قدردانی کرد و به چه قلمی این رزم بی سابقه آنها را توصیف کرد.

خبرگزاری فارس: پیام تشکری که محسن رضایی بعد از مرصاد نوشت

به گزارش گروه «حماسه و مقاومت» خبرگزاری فارس، با شروع عملیات مرصاد در ۵ مرداد ۱۳۶۷ گردان و لشگرهای زیادی به سوی غرب کشور شتافته و با منافقین نبردی سنگین را انجام دادند. لشگر انصار الحسین(ع) در مرصاد یکی از لشکرهایی بود که نیروهایش دلاورانه جنگیده و در شکست منافقین نقش به سزایی را ایفا کردند.

آنچه مشاهده خواهید کرد پیام تشکر محسن رضایی فرمانده وقت سپاه است از این رزمندگان که می نویسد:

*امت شهید پرور استان همدان

اینجانب که از نزدیک شاهد دلاوری های فرزندان مخلص و شجاع شما بوده ام نمی دانم با چه زبانی از ایثارگریهای فرزندان شما بایستی تشکر و قدردانی کرد و به چه قلمی این رزم بی سابقه آنها را توصیف کرد.

برادران رزمنده لشکر پیروز ۳۲ انصار الحسین همانند قهرمانان عاشورا با چنان قدرتی در مقابل نیروهای بعثی و منافق می جنگیدند و دشمن را تار و مار می کردند که گویا، قدرتی الهی بدست مردانی پاک بر سر جنایتکاران باریدن گرفته است. شکست توطئه جدید در باختران به دست رزمندگان اسلام، توطئه های دیگری از جمله حمله دشمن به خوزستان و همچنین توطئه های دیگری را در بعضی از مناطق کردستان خنثی کرد.

اینجانب از طرف خود و همه فرماندهان اسلام ضمن تشکر از امت شهید پرور همراه همه خانواده های محترم این عزیزان تبریک و تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال طلب صبر و استقامت را برای آنان دارم.

برادر شما

محسن رضایی

 

 

 

پاسداشت بیست و چهارمین سالگشت عملیات مرصاد در خبرگزاری فارس (۸۲)

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910525000947

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عالم اقتصاد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیج اینستاگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادیکانال تلگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادی
 

با عضویت در خبرنامه عالم اقتصاد آخرین تحلیل ها و اخبار در اختیار شماست.