کوچک‌زاده: با افتخار اعلام می‌کنم که نامه‌ ستایش از مرتضوی را امضا کردم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از امضای نامه ۱۶۴ نماینده برای حمایت از مرتضوی در صحن علنی مجلس حمایت کرد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، مهدی کوچک زاده افزود: بنده با افتخار اعلام می کنم که زیر نامه‌‌ای را که تلاش‌های قاضی مرتضوی را ستایش کرده بود امضا کردم و جزو ۱۶۴ امضا کننده بودم.
کوچک زاده اظهار داشت: یک روز به بهانه اینکه قول شرف داده و به آن عمل نکرده در مجلس به او بی‌شرف می‌گویید و روز دیگر می‌گویید قاضی برکنار شده است.
وی خطاب به هیات رئیسه مجلس افزود: می‌دانید چرا فضا اینقدر علیه قاضی مرتضوی است و ما که این جاییم باید فحش بخوریم؟ ما ۱۶۴ نفر هستیم حالا شاید ۴ نفر عنوان نامه را ندیدند و یا از امضای آن پشیمان شده‌اند اما آیا این دموکراسی شماست آقای لاریجانی؟
کوچک زاده تاکید کرد: ‌ما ۱۶۴ نفر با افتخار این نامه را امضا کردیم از کسی که رسانه‌های دوم خردادی فاسد که می‌خواستند این مملکت را به فنا ببرند طبق قانون مجازات کرد،‌ ما دفاع می‌کنیم از کسی که تا این لحظه قوه قضائیه یک حکم بر برائت او داده است.
وی اضافه کرد:‌ آقایی که فرزندش در این قضایا صدمه دیده، درخواست تجدید نظر کرده، قوه قضائیه فصل الخطاب است و هر چند هم ممکن است خطا کند و یک نمونه خطایش هم همین است.
وی افزود: نماینده مجلس یا پسر شهید مطهری گفت پوفیوز، این هتک حرمت هست یا نیست اگر هست کی محاکمه می‌کنید؟
وی خطاب به نادران خاطرنشان کرد: آقای نادران می‌دانید چرا ارز ۲۵۰۰ تومان شده است یک دلیلش این است که دوست دارید با قاضی مرتضوی و مشایی و … دعوا کنید، شما ۴ تا حرف اقتصادی بزن.
در این لحظه محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس که قصد داشت سخنان کوچک زاده را قطع کند گفت: صحبت‌های شما باعث ایجاد ماده ۷۷ برای دیگران می‌شود حق ندارید به دیگران توهین کنید از خودتان دفاع کنید.
کوچک زاده خطاب به باهنر گفت: سخنان من به مذاق شما خوش نمی‌آید، عرض من این است که قانون اگر حاکم باشد هیچکدام از این اختلافات پیش نمی‌آید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عالم اقتصاد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیج اینستاگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادیکانال تلگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادی
 

با عضویت در خبرنامه عالم اقتصاد آخرین تحلیل ها و اخبار در اختیار شماست.