قادری: وزیراقتصاد کنترلی بر وزارتخانه‌اش ندارد

سخنگوی کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی مجلس با بیان اینکه مخالف اقدام نمایندگان برای استیضاح وزیر اقتصاد نیستم، گفت: برخی وزارتخانه‌ها عنان اختیاراتشان را به دست دیگران داده‌اند و آقای حسینی هم کنترلی بر وزارت اقتصاد ندارد.

دانش روز – خسرو یعقوبی:جعفر قادری در گفت‌وگو با مهر، درباره انتشار موضع وی مبنی بر شتابزدگی نمایندگان در استیضاح وزیر اقتصاد اظهارکرد: من به هیچ عنوان نگفته‌ام که این اقدام نمایندگان شتابزده است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: من معتقدم وزارت اقتصاد به مسوولیت خود عمل نکرده است و کنترل‌های لازم را نداشته است.
قادری گفت: برخی از وزارتخانه‌ها عنان اختیاراتشان را به دست دیگران مي‌دهند و این باعث شده که نتوانند مسائل مجموعه خود را کنترل کنند. اگر وزیر، افراد زیر مجموعه خود را انتخاب نکند، قطعا چنین اتفاقاتی که امروز در وزارت اقتصاد شاهد هستیم، رخ مي‌دهد.
سخنگوی کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی خاطرنشان کرد: آقای حسینی کنترلی بر وزارتخانه ندارد و دیگران هستند که برای وزیر اقتصاد تعیین تکلیف مي‌کنند، طبیعی است که مدیری که از بیرون گذاشته مي‌شود پاسخگوی وزیر نیست.
وی با بیان اینکه به اقدامات انجام گرفته در وزارت اقتصاد اشکالات جدی وارد است، تاکید کرد: مخالف استیضاح وزیر و تلاش نمایندگان برای انجام آن نیستم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *