اخبار کمیته انضباطی

کميته انضباطي فدراسيون راي هاي خود را در خصوص تيم هاي متخلف صادر .

به گزارش دانش روز به نقل از سایت رسمی فدراسیون؛ دیدار دو تیم داماش گیلان و ملوان بندر انزلی  در حالی بیست و نهم مهرماه برگزارشد که تماشاگران تیم ملوان در طول بازی و قبل از آغاز مسابقه مرتکب تخلفاتی شدند. همچنین محمد نزهتی –بازیکن تیم ملوان با انجام حرکاتی  سبب تحریک هواداران شد.بر همین اساس تیم  ملوان به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. کمیته انضباطی نیز به محمد نزهتی متذکر شد تا اعمال و رفتار خود در مسابقات بعدی باشد و در صورت تکرار تخلف، تنبیهات برای وی در نظر گرفته می شود.

به علت تخلف تماشاگران تیم داماش گیلان ،این تیم به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*جریمه نقدی برای تیم صبا قم

دیدار دو تیم صبا قم و شهرداری تبریز از سری رقابتهای لیگ برتر  مورخ 30/7/90 برگزارشد که تماشاگران تیم صبای قم نسبت به داوران فحاشی کردند . بر همین اساس تیم صبای قم به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*جریمه نقدی برای تیم نفت تهران

دیدار دوتیم نفت تهران و پیروزی در حالی  بیست و نهم مهرماه برگزار شد که تیم نفت تهران در نیمه دوم با تاخیر وارد زمین مسابقه شد.همچین 6 بازیکن این تیم از داور مسابقه اخطار گرفتند.برهمین اساس به دلیل تاخیر دو دقیقه ای در ورود  تیم نفت تهران به زمین مسابقه این تیم به پرداخت هشت میلیون ریال و به دلیل داشتن 6 بازیکن اخطاری به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *