اشاره مشکوک به مقدسات، این بار روی پیراهن فوتبالیست‌های پرسپولیس

مجله مهر: یکشنبه شب، مسابقه سرد و کسل کننده پرسپولیس با نفت تهران ، یک سوژه داغ داشت و آن هم پیراهن بازیکنان پرسپولیس بود.

خط هایی که معنی دار شدند

ماجرای اصلی و جنجالی تر پیراهن پرسپولیسی ها اما به سرشانه های این پیراهن ها مربوط می شد.شرکت «آل اشپورت» که تولیدکننده لباس های ورزشی باشگاه پرسپولیس هم هست، این بار تغییری جزئی اما جنجالی در پیراهن های این باشگاه داده بود. نغییری که مشکوک و ناشی از کج سلیقگی طراحان این پیراهن بود.

روی سرشانه های پیراهن باشگاه پرسپولیس در طراحی امسال، 6  خط  سیاه رنگ طراحی شده بود. خط هایی که به گفته محافل غیر رسمی، اشاره ای زیرکانه هم به ماجرای بازی معروف «6برصفر» در مقابل استقلال داشت. این 6 خط به صورت کاملا مقطع و مستقل،  تا هفته هفتم روی پیراهن های پرسپولیس بود.

مسابقه پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته هفتم لیگ برتر- 9 شهریور 91

 اما وقتی یکشنبه شب بازیکنان پرسپولیس با پیراهن های جدیدشان به زمین بازی آمدند، به راحتی می شد تغییر عجیب این خط ها را متوجه شد. خط های روی سرشانه پیراهن پرسپولیس، این بارنه 6 تا، که تبدیل به 7 خط شده بودند.مقطع نبودند و تایپوگرافی عبارت «لااله‌الالله» را می شد از کنارهم قرارگرفتن این خط ها تشخیص داد. اتفاقی که کمی مشکوک به نظر می رسد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *