انتقاد رییس دیوان عدالت اداری از آمارها و وعده‌های نادرست

رييس ديوان عدالت اداري ارائه آمار نادرست و دادن برخي وعده‌هاي نادرست از سوي مسوولان را يكي از آسيب‌هاي جدي و مشكلات در نظام اجرايي كشور دانست و نسبت به آن تذكر داد.
 به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام والمسلمين منتظري در جلسه هيات عمومي با بيان روايتي از امام صادق ضمن تفسير آن خطاب به مسوولان اجرايي گفت: از يك طرف آمار درست به مردم نمي‌دهيد و از طرفي وعده‌هايي را مطرح مي‌كنيد كه نمي‌توانيد به آن عمل كنيد، با اين كار اعتماد جامعه از شما سلب مي‌شود و حقيقتا اين موضوع در نظام اسلامي قابل قبول و توجيه نيست.
وي افزود: در انتخابات رياست‌جمهوري يا مجلس شوراي اسلامي برخي وعده‌هايي به مردم مي‌دهند كه از عهده و توان‌شان خارج است. اين در حالي است كه يكي از تذكرات جدي مقام معظم رهبري در ديدار مسوولان اجرايي با ايشان همين موضوع بود كه به مردم وعده‌اي بدهيد كه بتوانيد آن را محقق كنيد.
حجت‌الاسلام والمسلمين منتظري اظهاركرد: چرا به مردم وعده بيهوده مي‌دهيد و در آنان توقع ايجاد مي‌كنيد؟ مي‌گوييد كه بنا داريم اين جمعيت را استخدام كنيم، بعد آنها را استخدام نمي‌كنيد و گرفتاري‌اش براي بقيه است. براي شكايت مراجعه مي‌كنند به ديوان عدالت اداري و مي‌گويند اين مصوبه و اين هم فرمايش فلان مقام عالي است كه چنين ادعايي را مطرح كرده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *