تلاش برای یافتن 13 خدمه کشتی کوشا، 6 نفر در اتاق فشار حبس شدند

مدیر کل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: تلاش برای یافتن 13 خدمه کشتی غرق شده کوشا در خلیج فارس ادامه دارد و امیدواریم 6 خدمه حبس شده در اتاق فشار زنده باشند.
احمد مرادی در مورد آخرین وضعیت عملیات جستجو و نجات خدمه مفقود شده کشتی کوشا در خلیج فارس اظهار داشت: هنوز اطلاع دقیقی از وضعیت 13 خدمه کشتی در دست نیست و جستجو و نجات برای پیدا کردن این افراد ادامه دارد. هیچکدام از 13 نفر مفقود شده کشتی تاکنون پیدا نشده اند و اخبار منتشره در مورد کشف اجساد این افراد نادرست است.

دانش روز – خسرو یعقوبی : وی ادامه داد: 6 نفر از خدمه در اتاق فشار که دارای اکسیژن هستند مبحوس شده اند که امیدواریم بتوانیم آنها را در عمق آبهای خلیج فارس زنده پیدا کنیم. جستجوی غواصان برای پیدا کردن این افراد ادامه دارد.

مدیر کل مدیریت بحران استان بوشهر تصریح کرد: تیمهای غواصی، امداد دریایی، امداد هوایی و لنجهای ناجی هم اکنون مشغول جستجو برای یافتن افراد هیتند و عملیات نجات به صورت مداوم در حال انجام است.

مرادی در مورد وضعیت 7 خدمه دیگر کشتی گفت:هنوز امید اندکی برای زنده بودن 7 خدمه دیگر کشتی داریم و جستجوی خود را به همین منظور افزایش دادیم. احتمال اندکی نیز وجود دارد که این افراد توسط لنجها و کشتیهای عبوری نجات یافته باشند. به طور قطع نمی توان در مورد سرنوشت این 7 نفر صحبت کرد.

وی به تابعیت افراد حاضر در کشتی و خدمه آن اشاره کرد و گفت: 70 سرنشین و خدمه کشتی دارای تابعیتهای ایرانی، هندی، بنگلادشی و اوکراینی بود. در میان افراد مفقود شده نیز تعدادی از اتباع هند و اوکراین وجود دارند.

مدیر کل مدیریت بحران استان بوشهر از کشف لاشه کشتی در عمق 70 متری خلیج فارس خبر داد و افزود: غواصان پس از جستجوی مداوم توانستند لاشه کشتی را در عمق 70 متری پیدا کنند. هم اکنون در اطراف محل پیدا شدن کشتی به دنبال اتاق فشار هستیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *