جنگ استقلال و تراکتور برای صدرنشینی

هفته ششم ليگ برتر فوتبال امروز با انجام چهار ديدار آغاز مي‌شود كه در مهم‌ترين آنها سرخپوشان پايتخت ميهمان
ذوب آهن اصفهان خواهند بود. ديگر ديدار مهم اين هفته جمعه با رويارويي تيم‌هاي استقلال و تراكتورسازي رقم مي‌خورد.

 

سرخ‌پوشان تهران در شرايطي به مصاف ذوب‌آهن مي‌روند كه پس از چهار هفته ناكامي‌در ليگ برتر، آخرين ديدار خود را پيش از تعطيلات ليگ برتر با يك پيروزي روحيه بخش برابر نفت آبادان پشت سر گذاشته‌اند و هواداران اين تيم انتظار دارند، تيم محبوبشان روند پيروزي خود را در ديدار مقابل ذوب‌آهن نيز حفظ كند.
در سوي ديگر ميدان ذوب‌آهن قرار دارد كه هم اكنون به عنوان يكي از دو نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا باقي‌مانده است و بسيار اميدوار است با پيروزي برابر پرسپوليس با روحيه و انرژي بيشتري به مصاف سوون سامسونگ كره جنوبي، در مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمان آسيا برود.
ديگر ديدار مهم اين هفته نيز، جمعه با رويارويي تيم‌هاي استقلال و تراكتورسازي رقم مي‌خورد كه تقابل پرويز مظلومي ‌و امير قلعه‌نويي جذابيت اين ديدار را بيشتر مي‌كند.
دو تيم در حالي به مصاف هم مي‌روند که از انگيزه‌هاي بالايي برخوردارند، تيم تراکتورسازي تبريز با پشت سر گذاشتن چهار هفته بدون باخت از شرايط مطلوبي برخوردار است و تيم استقلال نيز با گذراندن 5 هفته با بازي‌هاي خيره‌کننده دست کمي‌ از تراکتور ندارد. استقلال تهران كه تا به اينجاي كار باختي در كارنامه ثبت نكرده در اين بازي براي حفظ اين ركورد و تداوم پيروزي‌هايش به ميدان مي‌رود و مي‌خواهد با كسب 3 امتياز اين بازي، برتري خود را در صدر جدول حفظ کند.
در مقابل، تراكتورسازي تبريز نيز با هدف صعود به صدر جدول رده بندي و همچنين تكرار شكست استقلال در حضور هواداران اين تيم، وارد زمين مي‌شود.
استقلال و تراكتورسازي تاكنون و به طور رسمي‌25 بار مقابل هم قرار گرفته‌اند، از جمله در جريان رقابت‌هاي ليگ برتر شش بار رو در روي هم قرار گرفته‌اند كه استقلال دو برد و تراكتورسازي يك برد به دست آورده‌اند و سه بازي نيز به تساوي انجاميده است. استقلال تاكنون 44 گل به ثمر رسانده و 20 گل نيز از تراكتور دريافت كرده و بهترين برد تراكتور دو نتيجه دو بر يك در فصل 75 ليگ يك و فصل دهم ليگ برتر و بهترين برد استقلال نيز دو نتيجه پنج بر يك بوده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *