روسای جدید کمیسیون‌های نظام صنفی انتخاب شدند

دو کمیسیون اینترنت و انتقال داده‌ها ادغام و سید مجیدصدری به عنوان مسئول این کمیسیون انتخاب شد.

سومین جلسه هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران با دستور معرفی ساختار دبیرخانه سازمان، معرفی پرتال، بررسی برنامه عملیاتی سازمان و انتخاب مسئولین کمیسیون‌ها برگزار شد.

خسرو یعقوبی : به گزارش دانش روز در این نشست، داود حقگو، دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در مورد چارت سازمان نظام صنفی رایانه­ای استان تهران، ساختار و پرسنل دبیرخانه سازمان توضیحاتی مطرح نمود.

وی در ادامه به معرفی پرتال سازمان نصر کشور پرداخت و خواستار ارایه نظر و پیشنهاد اعضای هیئت مدیره در این خصوص شد.
حقگو همچنین از راه‌اندازی سایت نصر تهران خبر داد و افزود : این سایت از روز سه­شنبه هفته جاری به صورت آزمایشی راه­اندازی شده و قابل دسترسی خواهد بود.
گفتنی است در این خصوص مهرداد سیجانی و محمد ثروتی از اعضای هیئت مدیره به همراه داود حقگو دبیر سازمان به عنوان رابط هیئت مدیره با مسئولین پروژه انتخاب شدند.

بررسی برنامه عملیاتی سازمان از دیگر موضوعات مورد بررسی در این جلسه بود که مقرر شد با توجه به تعدد نظرات و همچنین تفاوت دیدگاه­ها، کارگروهی متشکل از تمام شاخه ها انتخاب و کارگروه مذکور، برنامه را با توجه به نظرات اعضاء جمع­بندی و نهایی نموده و در جلسه بعدی هیئت مدیره ارائه نماید.

در رابطه با کارگروه پیشنهادی رای گیری به عمل آمد و محمد کورروش مومنی از شاخه فروشگاه­ها، لیلا لاریجانی از شاخه سخت‌افزار، سلما علی­آبادی از شاخه مشاوران و رضاکرمی، آزاد معروفی و مهرداد سیجانی از شاخه شرکت‌ها با مسئولیت رضا کرمی انتخاب شدند.

در ادامه جلسه موضوع کمیسیون‌ها و انتخاب مسئولین آنها مطرح و مقرر شد کمیسیون افتا و شبکه همانند دوره قبل به صورت جداگانه فعالیت نمایند.

بنابراین برای انتخاب مسئولین دو کمیسیون افتا و شبکه، رای‌گیری به عمل آمد و آزاد معروفی به عنوان مسئول کمیسیون شبکه و بهناز آریا به عنوان مسئول کمیسیون افتا انتخاب شدند.
سیامک پیربابایی نیز به عنوان مسئول کمیسیون سخت‌افزار و فریبا مهدیون به عنوان مسئول کمیسیون آموزش و پژوهش انتخاب شدند.

همچنین با رای اکثریت اعضای هیئت مدیره، دو کمیسیون اینترنت و انتقال داده‌ها ادغام و سید مجیدصدری به عنوان مسئول این کمیسیون انتخاب شد.

شایان ذکر است فراخوان دبیرخانه سازمان برای اعلام آمادگی اعضاء جهت حضور در این کمیسیون­ها از طریق سایت سازمان اطلاع رسانی شده و مسوولین سایر کمیسیون­ها نیز در نشست آتی هیات مدیره انتخاب خواهند شد.

درخواست اعطای پروانه بهره­برداری تولید به شرکتهای حوزه فناوری اطلاعات توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت از دیگر موضوعات مورد بررسی در این جلسه بود و مقرر شد در این خصوص مذاکراتی با وزارتخانه مذکور صورت گرفته و درخواست اعطای این پروانه از طریق سازمان نظام صنفی رایانه­ای با هدف کاهش تصدی گری دولت مطرح شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *