مواضع انتخاباتی رضایی چیست؟ احمدی ‌نژاد ‌خطایی ‌نابخشودنی کرد حوادث یکشنبه سیاه مجلس مایه آبروریزی بود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت گفت در مرام و اندیشه بنده هیچ‌گونه بی‌ادبی و بی‌اخلاقی وجود ندارد و هرگز سعی نکردم به دیگران توهین کنم به طوری که در مناظرات ایام انتخابات نیز هر چند یکی از کاندیداها قصد داشت بنده را به جاده خاکی بکشاند و با مسایل حاشیه‌ای زمینه عصبانیت مرا فراهم کند اما هرگز از اتوبان خارج نشدم.
رضایی در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان که گفت اگر رئیس جمهور شدید برای دانشجویان چه کار می‌کنید، خاطر نشان کرد: بنده تلاش می‌کنم دغدغه شغلی دانشجویان را شش ماه قبل از تحصیل به نحوه مدبرانه برطرف کنم و در کنار آن خدمت سربازی اجباری را به سربازی حرفه‌ای تبدیل می‌کنم.
کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قول سوم خود را به دانشجویان پرداخت وام دانشجویی به میزان مورد نیاز دانشجویان توصیف کرد و ادامه داد: تلاش می‌کنم تا بازپرداخت این وام‌ها بعد از اشتغال آنها انجام شود. وی در ادامه اضافه کرد: نباید در این اوضاع و احوال تحریم اقتصادی تنها به شعار متکی بود بلکه تحریم‌ها به قدری سنگین است که ملت ما فشار سنگینی را تحمل می‌کنند. وی گفت: در صورت پیروزی در انتخابات سعی می‌کنم در گام اول تورم افسار گسیخته را مهار کنم تا فشار زیادی بر گردن مردم وارد نشود.
وي در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان در حوادث یکشنبه تلخ و سیاه مجلس خاطر نشان کرد: این مسئله یک آبروریزی تمام عیار بود که به حیثیت نظام و ملت لطمه زد چرا که در گام اول مجلس دست به خطایی زد و وزیری را بر کنار کرد که جانشین او فقط چهار ماه فرصت کاری خواهد داشت. وی هرگونه تغییر و تحول در این فرصت اندک را به صلاح ندانست و بیان کرد:‌ در کنار این کار شتاب‌آلود مجلس، رئیس جمهور نیز مرتکب خطایی شد که نابخشودنی است.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *