پرسپولیس از بحران خارج می‌شود

کاپيتان تيم فوتبال داماش گيلان گفت که تساوي، نتيجه عادلانه ديدار تيمش برابر پرسپوليس بود و تيمش مستحق شکست نبوده است.

مهدي مهدوي کيا گفت: بازي خوبي بود و هر دو تيم خوب کار کردند؛ اما شرايط جوي روي کار هر دو تيم تاثير منفي گذاشته بود و ما در روزي که خوب بوديم، از حريف شکست خورديم.

وي در ادامه با بيان اينکه تساوي، نتيجه‌اي عادلانه در اين بازي بوده است، افزود: در نيمه اول بازي، از حريف خيلي بهتر بوديم؛ اما پرسپوليس در نيمه دوم کمي بهتر کار کرد. در نهايت بايد بگويم نتيجه عادلانه‌ اين بازي تساوي بود.

مهدي مهدوي‌کيا همچنين شرايط حال و حاضر تيمش را مطلوب توصيف و خاطر نشان کرد: بازي به بازي شرايط ما بهتر مي‌شود و سعي مي‌کنيم نگاه ويژه‌تري به بازي‌هاي آينده داشته باشيم. ديروز هم در حالي که خوب کار کرديم، تنها در اثر اتفاقات فوتبالي از حريف شکست خورديم.

وي که پيش از شروع بازي تيم‌هاي داماش و پرسپوليس با دسته گل به پيشواز حميد استيلي رفته بود،‌ در اين رابطه گفت: حميد هم‌بازي و مربي من بوده است و من پيش از شروع بازي با دسته گل به نزدش رفتم و با او خوش و بش کردم و در کل مسئله خاصي نبود.

بازيکن سال‌هاي نه چندان دور پرسپوليس درباره وضعيت تيم سابقش در فصل يازدهم ليگ برتر فوتبال نيز اظهار کرد: شرايط پرسپوليس در هفته‌هاي ابتدايي ليگ بد بود؛ ولي کم‌کم بهتر مي‌شود. اين تيم به ويژه با بردي که برابر ما به دست آورد، شرايط بهتري پيدا کرد و فکر مي‌کنم پرسپوليس از بحراني که در آن گرفتار شده است خارج مي‌شود.

مهدوي کيا نيز مانند بسياري از پيشکسوتان پرسپوليس، مشکل اصلي اين تيم را حاشيه‌هاي زياد دانست و اضافه کرد: تيم‌هاي بزرگ، هميشه حاشيه زيادي دارند که روي عملکردشان تاثير منفي مي‌گذارد؛ اما به هر حال پرسپوليس از اين وضعيت خارج خواهد شد.

کاپيتان تيم فوتبال داماش در پايان درباره رخدادهاي پس از بازي داماش و پرسپوليس که به درگيري چند بازيکن دو تيم منجر شد، گفت: من کاملا در جريان اين مسئله قرار نگرفتم؛ اما در مجموع اين رخدادها براي فوتبال ما خوشايند نيست. برخورد بازيکنان، آن هم پس از پايان بازي اصلا خوب نيست. به هر حال وقتي يک بازي تمام مي‌شود بايد همه چيز را به فراموشي سپرد؛ چرا که برد و باخت جزئي از فوتبال است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *