پرفروش‌ترین گوشی‌ها در هفته گذشته

به گفته دست‌اندرکاران بازار تلفن همراه، گوشی‌های زیر 150 هزار تومانی در هفته گذشته مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گرفت و بازار این گوشی‌ها به گرمی سپری شد.

 دو مدل گوشی 6720 کلاسیک و C2 نوكيا که به ترتیب به بهای175 و 97هزار تومانی در بازار هفته گذشته تلفن همراه عرضه شد با تقاضای بالایی از سوی مشتریان روبه‌رو شد.
صفحه نمایش 2/2 اینچی TFT با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، ارتقاي حافظه داخلی تا 16 گیگابایت، سیستم عامل سیمبین و خروجی تلویزیون از امکانات گوشی 6720 کلاسیک و قابلیت پشتیبانی از دوسیمکارت، صفحه نمایش 8/1 اینچی TFT با قابلیت نمایش 65 هزار رنگ، ارتقاي حافظه داخلی تا 32 گیگابایت، پشتیبانی از SMS, MMS, Email, IM از امکانات گوشی C2 به شمار مي‌آید.

 


گوشی ۶۳۰۳ کلاسیک نوکیا با بهای فروش 132 هزار تومانی توانست از فروش بالایی در بازار تلفن همراه هفته گذشته برخوردار شود. این گوشی از دوربین عکاسی و فیلمبرداری15/3 مگاپیکسلی، صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ و ارتقاي حافظه داخلی با مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت بهره مي‌برد. گوشی C5 این برند نیز با بهای فروش 205 هزار تومانی توانست مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گیرد. این گوشی از امکاناتی همچون صفحه نمایش tft 2/2 اینچی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری 15/3 مگاپیکسلی، ارتقاي حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶گیگابایت بهره مي‌برد. گوشی X3 نوکیا که در لیست پرفروش ترین‌های این برند جای گرفت با بهای 136 هزارتومانی در اختیار مشتریان قرار گرفت.
E72 از دیگر گوشی‌های پرفروش این برند در بازار بود که با وجود مدت طولانی عرضه آن در بازار مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار دارد.
5330 و 5130 از دیگر گوشی‌های پرفروش نوکیا در بازار هفته گذشته تلفن همراه بود که با بهای 183 و 90 هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار گرفت.
VIVAZ PRO ، VIVAZ و X10 MINI از دیگر گوشی‌های پرفروش بالای 150 هزار تومانی این برند در هفته گذشته بود که با تقاضای مناسبی از سوی کاربران تلفن همراه روبه‌رو شد. سه مدل فوق به ترتیب به بهای 250، 210 و 180 هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار گرفت. گوشی Vivaz pro سونی اریکسون از امکاناتی نظیر صفحه نمایش 3/2 اینچی لمسی، صفحه کلید QWERTY، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، قابلیت ارتقاي حافظه داخلی توسط مموری کارت تا 16 گیگابایت، شبکه بی سیم (Wi-Fi) برای دسترسی به اینترنت برخوردار است. از قابلیت‌های تعبیه شده در گوشی VIVAZ نیز مي‌توان به دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی، صفحه نمایش 2/3 اینچی لمسی، قابلیت ارتقاي حافظه داخلی توسط مموری کارت تا 32 گیگابایت، شبکه بی‌سیم (Wi-Fi) برای دسترسی به اینترنت و سیستم عامل سیمبین سری 60 برخوردار است.
سه مدل KP500، GD330 و BL20 ال جی به عنوان پرفروش ترین گوشی‌های این برند در بازار تلفن همراه هفته گذشته معرفی شدند به ترتیب با قیمت 100 ، 120 و 180 در اختیار مشتریان قرار گرفت و با تقاضای مناسبی از سوی مشتریان روبه‌رو شد.
گوشی KP500 ال جی از دو سال گذشته تا کنون به دلیل برخورداری از امکاناتی همچون صفحه نمایش لمسی سه اینچی و دوربین سه مگاپیکسلی و بهای مناسب 100 هزار تومانی توانست مورد تقاضای بیشتر علاقمندان این برند کره‌اي قرار گیرد. پشتیبانی از چهار باند GSM، دوربین سه مگاپیکسل با کانون ثابت، بلوتوث 1/2 با A2DP ، 50 مگابایت حافظه داخلی، امکان جابه‌جایی کارت حافظه در زمان فعالیت گوشی، پشتیبانی از کارت حافظه MmicroSD تا 16 گیگابایت، صفحه کلید مجازی QWERT و رادیو FM با RDS از دیگر ویژگی‌های این گوشی به شمار مي‌آید.
همچنین گوشی KP500 ال جی دارای امکانات دیگری همچون منوی Widget و اجرای همزمان چند برنامه با Task Manger، گالری عکس با ویژگی لمسی، تشخیص دستخط، شماره‌گیری هوشمند و مرورگر مستندات Office (بدون پشتیبانی PowerPoint ) است. از امکانات گوشی GD330 ال جی نیز مي‌توان به صفحه نمایش TFT ا 2/2 اینچی با قابلیت نمایش 256 هزار رنگ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا هشت گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و پشتیبانی از SMS ، MMS و EMAIL اشاره کرد. BL20 یکی دیگر از پرفروش‌های ال جی در بازارتلفن همراه هفته گذشته بود که با بهای 180 هزار تومان مورد تقاضای بیشتر علاقه‌مندان این برند کره‌ای قرار گرفت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *