کارت زرد احمدی نژاد به شورای نگهبان؟

تحلیل سایت توکلی از نامه احمدی‌نژاد درباره رد صلاحیت‌های نظام پزشکی
سایت خبری الف، وابسته به احمد توکلی با اشاره به ورود رییس‌جمهور به ماجرای رد صلاحیت‌ها در انتخابات نظام پزشکی نوشت: «ماجرا چیست؟ آیا واقعا انتخابات نظام پزشکی و سلامت برگزاری آن ريیس‌جمهور را نگران کرده است؟ غرض نیت خوانی نیست و چه بسا این گونه باشد، اما آنچه بی‌تردید از این اقدام ريیس‌جمهور استنباط می‌شود پیام مستقیم و غیرمستقیم احمدی‌نژاد به شورای نگهبان و دیگر نهادهای ناظر و برگزارکننده انتخابات است که درصورت رد صلاحیت کاندیدای مورد نظر دولت، ريیس‌جمهور انتخابات آینده را برگزار نخواهد کرد یا آن را به تعویق می‌اندازد.»

سایت توکلی می‌افزاید: «حسب شواهد موجود و اخبار، کاندیدای مدنظر ريیس‌جمهور اسفندیار رحیم مشايی است. این درحالی است که همه شواهد گویای آن است که شورای نگهبان مشايی را به عنوان کاندیدای ریاست‌جمهوری تايید صلاحیت نخواهد کرد… اما ريیس‌جمهور چه کار می‌کند؟ احمدی‌نژاد با حرکت نمادین مربوط به انتخابات نظام پزشکی رسما اعلام کرده است که در صورت ردصلاحیت مشايی انتخابات را برگزار نمی‌کند… احمدی‌نژاد با این نامه سرگشاده برای دفاع از کاندیداهای اصلاح طلب و جریان انحرافی، صریحا به شورای نگهبان و دیگر نهادهای مسوول کارت زرد اخطار نشان داده است. از این رو لازم است نهادهای امنیتی و مسوولان ارشد نظام از امروز خود را برای فتنه جدید آماده کنند.»
سایت خبری صراط نیوز هم در تحلیلی مشابه نوشت: این گمانه‌زنی قوت گرفته است که احمدی‌نژاد با ورود به فرآیند احراز صلاحیت‌ها در انتخابات نظام پزشکی و تلاش برای اعمال نظر در آن و تهدید به عدم برگزاری این انتخابات در حال ارسال پیام به نهادهای نظارتی کشور و تمرین برای اتخاذ موضعی مشابه در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *