تذکر و توصیه رئیس جمهور به نیروهای مسلح پس از حادثه ملارد

رييس جمهور شهادت جمعي از فرزندان ملت ايران در حادثه انفجار انبار مهمات را تسليت گفت و با تاکيد بر اينکه نيروي انساني مومن ، متعهد، عالم وکارآمد بزرگترين سرمايه يک ملت هستند، وزير دفاع و پشتيباني را به توجه جدي به رعايت کامل استانداردهاي ايمني در مجموعه نيروهاي مسلح براي حفاظت از جان سرمايه هاي ملت توصيه کرد.
به گزارش جهان دكتر محمود احمدي نژاد عصر امروز (يک شنبه) در جلسه هيات دولت با اظهار تاثر از وقوع حادثه انفجار انبار مهمات، اظهار داشت: در اين حادثه جمعي از فرزندان عزيز ملت ايران از جمله سردار تهراني مقدم که از رزمندگان و انقلابيون اصيل بود و خدمات فراواني به انقلاب داشت به درجه رفيع شهادت نايل آمدند، اينان کساني هستند که در يک مقطع تاريخي و در شرايط خاص دفاع مقدس و حواث گوناگون سيقل خورده و داراي روح بزرگ و تجربيات ارزشمند و توانمنديهاي بي نظير هستند که جايگزيني آنها به راحتي جبران شدني نيست.
رييس جمهور با تاکيد بر ضرورت رعايت نکات ايمني در مجموعه نيروهاي مسلح گفت: نيروهاي انساني مومن ،متعهد، عالم و کارآمدي که در نيروهاي مسلح کشورمان وجود دارند سرمايه هاي بزرگ ملت هستند و بايد مراقب بود که به واسطه بي احتياطي جان آنها به خطر نبيفتد، چرا که جبران آن تقريباً محال است.

عيد غدير بزرگترين عيد عالم هستي است
رييس جمهور در بخش ديگري از سخنان خود عيد غدير را از بزرگترين عيد عالم هستي دانست و گفت: اگر اعياد قربان و فطر هم اجر و قربي دارند، به خاطر وجود عيد غدير است. عيد غدير، عيد کل جامعة بشري و عيد انسان است، چرا که اگر عيد غدير نبود، فلسفة خلقت انسان زير سوال مي رفت و تمام زحمات انبياء و اوليا هدر مي رفت.
رييس جمهور با بيان اينکه همة پيامبران آمده اند که انسان را به سعادت برسانند و هدف آنها اين است که دست انسان را گرفته و او را وارد صراط مستقيم و جاده نوراني هدايت کنند، گفت: سعادت و کمال انساني زماني محقق مي شود که ارزش هاي الهي، عدالت، پاکي و توحيد حاکم شود و روشن است که عدالت کامل به دست عادل کامل و توحيد ناب و مطلق به دست موحد ناب و مطلق محقق مي شود.
دكتر احمدي نژاد گفت: رسالت پيامبر گرامي اسلام(ص)خلاصه رسالت همه انبياء الهي و نقطه اوج آن است چون پيامبر اسلام در بالاترين نقطه کمال الهي قرار دارد.
رييس جمهور گفت: عيد غدير، عيد محصول گرفتن از مجاهدت همه پيامبران الهي است و تحقق کامل تمام دين، يگانه پرستي، حقييت و عدالت در گرو غدير است که اگر نباشد همه آنها هيچ مي شود.
دكتر احمدي نژاد غدير را حرکت جاري در تمام هستي دانست و اظهار داشت: غدير به يک روز، يک نقطه، يک موضع و يک مورد محدود نيست، همه پيامبران به غدير بشارت داده اند چرا که اگر غدير نباشد زحمات آنها نيز بي حاصل است.
رييس جمهور اضافه کرد: در روايات آمده است که غدير نام چشمه اي در بهشت است به همين دليل در حيات، حقيقت و هستي جاري مي باشد و اگر غدير نبود هيچ اثري از ارزش هاي الهي وجود نداشت.
دكتر احمدي نژاد خاطر نشان کرد: از آنجايي که انگيزه حرکت رسيدن به قله کمال است، ماندگاري ارزشها نيز در گرو استقرار آن قله است و روشن است که اعتقاد به غدير به معناي اعتقاد به اصل امامت و حاکميت امام عصر(عج) است.
رييس جمهور با تاکيد بر اينکه غدير متعلق به همه عالم هستي است، گفت: غدير نه تنها عيد شيعيان و مسلمانان بلکه عيد همه بشريت و عالم هستي است زيرا عيد عشق ورزيدن، ايمان آوردن و تبعيت از حبل الله و واسطه فيض الهي است.
دكتر احمدي نژاد خاطر نشان کرد: در طول تاريخ شياطين با هيچ حقيقتي جز غدير مقابله نکرده اند چرا که همه حقايق و ارزشهاي الهي در گرو استقرار اين حقيقت محقق شود.
دكتر احمدي نژاد اضافه کرد: حقيقت وجود امام هستي فراتر از گرايشات صنفي، طايفه اي، قشري و حزبي است و اگر به درستي عرضه شود بدون ترديد مورد استقبال گسترده ملت ها قرار خواهد گرفت.
رييس جمهور گفت: غدير پاسخي الهي به همه آرزوها و آمال بشري است و تنها راه رسيدن به کمال و حيات طيبه الهي مي باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *