شکست هر سه نماینده ایران مقابل عربستانی ها آبروریزی بود

فینالیست شدن پرسپولیس، سقوط جودوکاران در رده‎‌بندی جهانی، شکست خانگی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، ترک اردوی تیم ملی تکواندو توسط یوسف کرمی، ارسال اساسنامه اصلاح شده کمیته ملی المپیک، حادتر شدن مشکل وزنه برداران با اعلام فهرست جدید تیم ملی و مشخص شدن زمان فینال جام حذفی از مهمترین رویدادهای این هفته رو به پایان ورزش ایران بود.

دنیای اقتصاد – خسرو یعقوبی : تیم پرسپولیس شنبه گذشته در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی با شکست داماش به مرحله نهایی این رقابت‌ها راه یافت. دو تیم در وقت قانونی این مسابقه به تساوی یک بر یک دست یافتند اما پس از اینکه در وقت اضافه این بازی هیچ توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد، پرسپولیس موفق شد در ضربات پنالتی ۵ بر ۴ داماش را شکست دهد و به مرحله نهایی صعود کند. پرسپولیس در مرحله نهایی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

شکست استقلال در آزادی
تیم فوتبال استقلال سه شنبه گذشته در هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی مقابل الهلال عربستان که مقابل ۷۰ هزار تماشاگر برگزار شد، متحمل شکست یک بر صفر شد. این در حالی است که نماینده ایران در دیدار رفت که در عربستان برگزار شده بود، الهلال را ۲ بر یک شکست داده بود. البته استقلال با وجود این شکست در صدر جدول رده بندی گروه دی این رقابت‌ها باقی ماند.

آبی پوشان در آستانه محرومیت
در جریان دیدار تیم‌های استقلال و الهلال عربستان و در ۲۰ دقیقه پایانی این دیدار که سه شنبه گذشته در ورزشگاه آزادی برگزار شد، دو نارنجک از سوی تماشاگران استقلال پرتاب شد. این در حالی است که پیش از این کنفدراسیون فوتبال آسیا استقلال را به محرومیت از حضور تماشاگرانش در لیگ قهرمانان آسیا به دلیل پرتاب نارنجک تهدید کرده بود. بنابراین اتفاق روی داده در دیدار برابر الهلال، آبی پوشان را در آستانه محرومیت از حضور تماشاگران در دیدار برابر الریان قطر قرار داد. این دیدار اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

شکست تلخ تراکتورسازی و سپاهان
هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه شب با برگزار دیدار دو نماینده دیگر ایران پیگیری شد که هر دو بازی به شکست ایرانی ها برابر عربستانی ها انجامید. در تبریز تراکتورسازی یک بر صفر مغلوب الشباب شد و در عربستان سپاهان ایران با نتیجه 4 بر یک به الاهلی باخت تا شانس های صعودشان کمتر از قبل شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *