هاشمی رفسنجانی در انتخابات 92 حضور نخواهد داشت ؟

انتخابات 92 در آئینه رسانه‌ها که از مهمترین اخبار انتخاباتی رسانه‌ها می‌توان به ” هاشمی رفسنجانی در انتخابات 92 حضور نخواهد داشت، مشایی تایید صلاحیت نمی‌شود، کرباسچی می آید، ابراز خوشحالی سید محمد خاتمی از حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات 92 و سخنان تامل برانگیز عفت مرعشی ” اشاره کرد.

عفت مرعشی: هاشمی رفسنجانی در انتخابات 92 حضور نخواهد داشت

مگر برای اینها کاری دارد که رای‌ها را عوض کنند!

باشگاه خبرنگاران : عفت مرعشی مادر مهدی هاشمی رفسنجانی که برای شرکت در اولین جلسه دادگاه پسرش به دادگاه آمده بود، در جمع برخی از خبرنگاران گفت: اتهامات وارده به خانواده هاشمی و مرعشی وارد نیست .

عفت مرعشی درباره حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات 92 گفت : حاج آقا مطمئنا وارد عرصه انتخابات نمی‌شود. وی در سخنانی تامل برنگیز گفت : انتخاباتی وجود ندارد، مگر برای اینها کاری دارد که رای‌ها را عوض کنند.

 هاشمی با حمایت اصلاح‌طلبان خواهد آمد

ایلنا : صادق زیبا کلام با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی در انتخابات 92 کاندید اصلی اصلاح طلبان است، اظهار داشت: طی روزهای آینده ایشان با ثبت نام به عنوان نامزد ریاست جمهوری ورود خود را اعلام خواهند کرد و خاتمی و بدنه اصلی اصلاح طلبان هم از ایشان اعلام حمایت کردند.

 وی در ادامه با اشاره به اینکه هاشمی حضورش را منوط به دیدارش با رهبری کرده است، تصریح کرد: این گفته هاشمی به این معنا است که اگر در این دیدار احساس کند رهبر با حضور ایشان موافق هستند در این انتخابات شرکت خواهد کرد و اگر احساس کند ایشان به هر دلیلی موافق حضور اصلاح طلبان در انتخابات نیستند در صحنه حضور پیدا نخواهند کرد و خاتمی نیز ثبت نام نخواهد کرد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه اگر نظام با حضور هاشمی و خاتمی در انتخابات مخالفت کند بعید به نظر می رسد بدنه اصلاحات و رهبری اصلاح طلبان حاضر شوند در انتخابات حضور فعالی داشته باشند، افزود: در این دوره هم مانند انتخابات مجلس در سال 90 با اینکه خاتمی و هاشمی رای دادند ولی از هیچ نامزدی حمایت نکردند در این دوره نیز نه خاتمی و نه هاشمی طرفداران را به عدم شرکت در انتخابات دعوت نخواهند کرد و این به عهده طرفداران اصلاح طلبان است که در انتخابات شرکت کنند یا خیر.

خاتمی: خوشحالم که هاشمی می‌آید، کاندیداتوری او به معنی برد همه است

انتخاب : سید محمد خاتمی در دیدار جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت : انتخابات، برای اصلاح طلبی اصل است چرا که قلب مردم سالاری است و ما معتقدیم که در انتخابات نباید با صندوق قهر کرد. دو دسته قهر می کنند، اول کسانی که اصل نظام را قبول ندارند و دوم کسانی که مأیوس و دلسرد هستند و با غیبت نارضایتی خود را نشان می دهند. ما به هیچ وجه جزء دسته اول نیستیم و براندازی را محکوم می کنیم و آن را میسر هم نمی دانیم. ولی مثل دسته دوم آن قدر نا امید نیستم که نشود کاری کرد. باید جلو رفت تا راهی پیدا کرد.

وی با ابراز خوشحالی از قصد نامزدی آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات 92 افزود : خوشحال شدم وقتی آقای هاشمی گفتند که حاضرند بیایند، البته در صورتی که رهبری مخالف نباشند. درست است؛ به گفته رهبری معظم هیچ کس برایشان هاشمی نمی شود. ایشان بیش از همه ما جایگاه، نقش،‌ توان و خیرخواهی آقای هاشمی را می شناسند و اگر با هماهنگی بیایند می شود به کشور سر و سامان داد .

حسینیان : مشایی تایید صلاحیت نمی‌شود

باشگاه خبرنگاران : روح الله حسینیان درباره حضور اسفندیار رحیم مشایی در انتخابات ریاست جمهوری گفت : به طور حتم اگر وی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کند شورای نگهبان مشایی را تایید صلاحیت نخواهد کرد .

وی افزود : دولت در راستای ورود به انتخابات ریاست جمهوری حتما گزینه‌ای را معرفی خواهد کرد.

کسی که در کنار رئیس‌جمهور پرچم‌گردانی می‌کند توقع نداشته باشد رسانه ملی شبکه تبلیغاتی او شود

فارس : حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه انحرافی‌ها به دنبال نوعی مجادله و انتقام گیری از مردم هستند، گفت: صداو سیما تا حدود مناسبی سفرهای استانی را خوب پوشش می دهد.
وی با اشاره به اینکه پرچم گردانی یک فرد در کنار رئیس‌جمهور خلاف قانون است، افزود: همه می‌دانند این کار با چه اهدافی انجام می شود لذا بهتر است بدانند که مردم به اینگونه اقدامات آگاه هستند.
ابراهیمی گفت: اگر آقایان انتظار دارند صداو سیما همچون یک شبکه تبلیغاتی، پرچم گردانی یک نفر را در کنار یک شخصیت نظام پخش کند، بدانند این توقع غیرواقعی و خلاف اخلاق و قانون است.

 اگر خاتمی اجازه بسته شدن پرونده کاروانال عاشورای۷۶ را نمی داد، عاشورای ۸۸ اتفاق نمی‌افتاد

خبر آنلاین : محمد رضا عارف در خصوص اتفاقات عاشورای 88 گفت : اگر آقای خاتمی اجازه داده بود که پرونده عاشورا 76 (کاروانال عاشورا) بسته نمی‌شد، عاشورای 88 اتفاق نمی افتاد.

وی افزود : الان نیز بر این باورم که حوادث 88 باید دقیق بررسی شود و هر کسی خلافی کرده است باید عذرخواهی کند اما نه در شرایطی که تریبون دست یک جریان باشد. طی این 4 سال تریبون در اختیار یک جریان بود و طرف مقابل را محکوم می‌کرد. هر کس کوچکترین توهینی به مقدسات کرده است باید مجازات شود اما نباید تنها به قاضی برویم و راضی برگردیم.

کرباسچی هم می آید؟

اعتدال: امروز اعلام شد غلامحسین کرباسچی نیز برای یازدهمین دوره ریاست جمهوری نامزد خواهد شد. وی که از حمایت گسترده هاشمی رفسنجانی و بسیاری از اصلاح طلبان برخوردار است .غلامحسین کرباسچی در گفت و گوی تلفنی  ضمن تاکید براینکه تا اتمام زمان ثبت نام در انتخابات ریاست فرصت بسیار باقی است اظهار داشت : تا روز شنبه تصمیم خود را خواهد گرفت ولی اکنون نامزدی اش در انتخابات را نه تایید می کند و نه تکذیب .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *