ابلاغ حق بیمه‌های جدید با افزایش 10درصد

محمد کریمی در یک نشست خبری به بیان جدیدترین اخبار از وضعیت حق بیمه‌نامه‌های دریافتی در سال 92 پرداخت و اظهار کرد: بعد از آنکه ریاست قوه قضائیه نرخ دیه سال 92 را تعیین و ابلاغ کرد بیمه مرکزی نیز حق بیمه‌نامه‌های مختلف به‌خصوص بیمه نامه شخص ثالث را تعیین و به شرکت‌های بیمه ابلاغ کرد.
وی با بیان اینکه نرخ دیه ماه‌های حرام در سال آینده 152 میلیون تومان، ماه‌های عادی 114 میلیون تومان و جرائم مالی 3 میلیون و 800 هزار تومان تعیین شده است افزود: بر همین اساس بیمه مرکزی جدول حق بیمه نامه‌های دریافتی را به شرکت‌های بیمه ابلاغ کرد.
وی با تاکید بر اینکه مردم حتما قبل از اتمام سال نسبت به دریافت بیمه‌نامه جدید یا الحاقیه اقدام کنند ادامه داد: ممکن است تصادفی در ماه غیر حرام اتفاق بیفتد؛ اما فرآیند رسیدگی به پرونده طولانی شده و به ماه حرام ختم می‌شود به همین دلیل به خاطر یوم‌الاداء بودن نرخ دیه باید ما‌به‌التفاوت توسط خود مردم داده شود البته اگر نسبت به الحاقیه یا بیمه‌نامه جدید اقدام نکرده باشند.

بیمه راننده اجباری شد
ريیس‌کل بیمه مرکزی همچنین از اجباری شدن بیمه راننده از ابتدای سال 92 خبر داد و گفت: از شهریورماه امسال بیمه‌نامه راننده اجرایی شد، اما از سال آینده اجباری خواهد بود و مردم باید نسبت به دریافت بیمه‌نامه راننده اقدام کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *