انتقاد یک ‌مرجع تقلید از پخش‌ فوتبال در نیمه ‌شب

يك مرجع تقليد با انتقاد و ابراز تاسف از پخش نيمه شب بازي‌هاي فوتبال، نشستن جوانان و تماشاي فوتبال در اين زمان را آفت و تبليغات بي‌هدف براي جوانان خواند.
 
ايسنا: آيت‌الله علوي گرگاني در جمع طلاب غير ايراني مجتمع آموزش عالي امام خميني(ره) با اشاره به تأثير موعظه بر انسان، گفت: موعظه کننده خود بايد از موعظه برخوردار باشد تا در ديگران اثر کند.
دانش روز – خسرو یعقوبی: وي با بيان اين که موعظه براي پاک کردن و سيقل دادن قلب است، افزود: هر کس در کارها خدا را فراموش کند،‌ خداوند او را به فراموشي خواهد سپرد و شيطان را بر او مسلط مي کند.

آيت الله علوي گرگاني با توصيه به طلاب غير ايراني خاطرنشان کرد: ‌غربتي که براي تحصيل علوم آل محمد(ص) متحمل شده‌ايد، بسيار ارزشمند و براي شما نعمت است؛ بنابراين تا وقت نگذشته و جوان هستند بايد درس بخوانيد و کارتان نيز براي خدا باشد.

وي با ابراز تأسف از تبليغات بي‌هدف براي جوانان از جمله پخش بازي‌هاي فوتبال در نيمه شب، يادآور شد: اين که جوان تا نيمه‌هاي شب بنشيند و نظاره‌گر برنامه‌اي باشد که کدام تيم برنده مي‌شود، آفت است، چرا که ساعت‌ها وقت مفيد آنها را براي انجام کار خوب و سودمند مي‌گيرد.

به گزارش مركز خبر حوزه،‌ اين مرجع تقليد هم‌چنين به نقش علما و روحانيون در هدايت انسان‌ها اشاره کرد و گفت: روحانيت؛ رهبران ديني مردم هستند و ميليون‌ها نفر را راهنمايي مي‌کنند، بايد زندگي علماي سلف را مطالعه کنيم و آنها را الگوي خود قرار دهيم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *