بالاترین سود سپرده بانکی را از کدام بانک بگیریم؟

بالاترین سود سپرده بانکی را از کدام بانک بگیریم؟

دستورالعمل جدید بانک مرکزی در رابطه با سود بانکی از روز شنبه تمام موسسات اعتباری و بانک‌ها موظف هستند نرخ سود سالانه را تا ۱۵درصد به طور علی‌الحساب و کوتاه مدت روزشمار تا ۱۰درصد تعیین کنند.
بر این اساس نرخ‌های سود علی‌الحساب بوده و تسویه و تعیین سود قطعی در پایان سال مالی خواهد بود.
نرخ سود بین بانکی از ۲۱ به ۱۸درصد رسید.

 بالاترین سود بانکی را کدام بانک میدهد؟

بالاترین سود سپرده بانکی را از کدام بانک بگیریم؟
بالاترین سود سپرده بانکی را از کدام بانک بگیریم؟

برنامه دولت برای سپرده‌های میلیونی بانکی/ سپرده‌ها زیر چرخ مالیات

دولت بار دیگر پرونده دریافت مالیات از سپرده‌های بالای بانکی را روی میز آورده و می‌گوید که قرار است از پول‌های تنبل، مالیات بگیرد. حال باید منتظر رفتار سپرده‌گذاران کلان بانکی بود.

جلسه ویژه بانک ها برای بررسی کاهش نرخ سود نتیجه نداشت

مدیران بانک های دولتی به همراه مسئولان بانک مرکزی و وزارت اقتصاد برای بررسی کاهش نرخ سود بانکی گرد هم آمدند اما این نشست با وجود تمایل بانک ها برای کاهش نرخ، نتیجه ای نداشت

در این نشست مقرر شد تا کمیته ای با حضور نمایندگانی از کمیسیون اقتصادی مجلس، بانک مرکزی و بانک ها تشکیل و گزارشی از وضعیت نظام بانکی و مشکلات آن تهیه کند تا در نشست بعدی قرائت شود

بروز رسانی ۲۴ تیر ۱۳۹۶ ( بالاترین سود بانکی را کدام بانک میدهد؟ )

رییس شورای هماهنگی بانکهای دولتی:
بانک‌های دولتی تصمیم گرفته اند که همسو با سیاست های دولت، نرخ سود سپرده و تسهیلات را پایین بیاورند.

تغییر مدل پرداخت سود بانکی

خبرها از تفاهم اولیه سیاست‌گذار و مدیران بانکی برای تغییر مدل پرداخت سود بانکی حکایت دارد. براساس این تفاهم، بانک‌ها در پرداخت سود سپرده به چارچوب قانون بانکداری بدون ربا بازمی‌گردند. در این چارچوب، نرخ سود پرداختی به‌صورت علی‌الحساب پرداخت می‌شود و سود قطعی در پایان سال مالی محاسبه خواهد شد.

سیاست‌گذار و بانکداران در تفاهم جدید سقف نرخ سود علی‌الحساب جدید را تعیین کرده‌اند. گفته می‌شود سقف تعیین‌شده حداکثر ۱۵ درصد (نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار) است و بانک‌ها درصورتی مجاز به پرداخت سود بیشتر هستند که در پایان سال‌مالی و پس از محاسبه درآمد، امکان پرداخت سود بیشتر فراهم باشد.

کانال رسمی روزنامه دنیای اقتصاد

بروز رسانی ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ (کدام بانک بیشترین سود بانکی روزشمار را میدهد؟)

در ۹۰ درصد بانک‌ها نرخ‌ دستوری رعایت نمی‌شود و فاصله نرخ‌ دستوری و نرخ‌های تعادلی در نیمه دوم سال گذشته نسبت به نیمه نخست افزایش یافته است.پس بازار ظرفیت کاهش نرخ سود بانکی را ندارد!
اگر بانک‌ها بخواهند در همین وضعیت فعلی بمانند باید هر ماه ۲۱۰ هزار میلیارد تومان سپرده تازه جذب کنند تا فقط سود سپرده‌‌گذاران را بدهند!

کدام بانک بیشترین نرخ سود سپرده روزشمار را میدهد؟

همانطور که پیش بینی میشد ریاست جمهوری آقای روحانی برای ۴ سال دیگر تمدید شد، بنابراین میتوان انتظار ثبات در بازارهای مالی را همچون گذشته داشت و در پی آن کاهش سود سپرده های بانکی دور از ذهن نیست، البته با توجه به شرایط مالی بانک ها کاهش یکباره و شوک گونه سود بانکی بعید بنظر میرسد.
توجه به این نکته که موسساتی از جمله آرمان ، کاسپین ، ثامن الحجج و … از بازپرداخت پول سپرده گذاران ناتوان هستند، کمی ریسک سپرده گذاری در موسسات مالی و اعتباری نسبت به گذشته افزایش یافته است.

سیف: سپرده‌گذاران بانکی نگران نباشند

فعالیت شبکه بانکی مجاز کشور با انضباط و سلامت ادامه دارد

رییس کل بانک مرکزی کشورمان در واکنش به برخی حاشیه‌های به وجود آمده روزهای اخیر برای فعالیت سیستم بانکی کشور با تاکید بر اینکه بانک مرکزی مستمرا و با حداکثر سرعت فرآیند ساماندهی و تعیین تکلیف سپرده‌گذاران تعاونی اعتبار منحله فرشتگان را به پیش می‌برد، اظهار امیدواری کرد: ظرف چند ماه آینده مسائل با همراهی سپرده‌گذاران به طور کامل، حل و فصل شود.

 

 

 

آرشیو

لطفاً اطلاعات خود در مورد اینکه بانک ها و یا موسسات مالی و اعتباری چه مقدار سود روزشمار و یا بلند مدت می دهند را با سایر کاربران در قسمت نظرات به اشتراک بگذاریدعالم اقتصاد - بیشترین نرخ سود سپرده بانکی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عالم اقتصاد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیج اینستاگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادیکانال تلگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادی
 

با عضویت در خبرنامه عالم اقتصاد آخرین تحلیل ها و اخبار در اختیار شماست.