واکنش پروین به نظرسنجی برنامه 90

دوشنبه شب در برنامه 90، مردم حتي با حضور علي پروين در كادر فني تيم پرسپوليس نااميدي خود را به اثبات رساندند.
در اين برنامه حدود 40 درصد از مردم معتقد بودند كه پروين مي‌تواند پرسپوليس را از وضعيت فعلي خارج كند و بقيه برعكس اين نكته فكر مي‌كردند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به مسابقه نظرسنجی برنامه 90 گفت: برای من اصلا مهم نیست که ۶۰ درصد مخالفم بودند.
به گزارش فارس، علی پروین در خصوص اینکه 62 درصد بینندگان برنامه 90 اعتقاد داشتند او نمی‌تواند پرسپولیس را از بحران خارج کند و تنها 38 درصد به او رای مثبت دادند، عنوان کرد: شب گذشته اصلا برنامه ۹۰ را ندیدم و جای شما خالی، تخت خوابیدم، اما به ما خبر دادند که این اتفاق افتاده است.
با این حال باید بگویم این مسابقه اس ام اس برای من خیلی خوب بود و اصلا از این بابت ناراحت نیستم. مدیر تیم فوتبال پرسپولیس افزود: خودتان می‌دانید همه شهرستان‌ها تیم دارند و خیلی‌ها ۹۰ را نگاه می‌کنند پس نمی‌توانم توقع داشته باشم که صددرصد همه به من رای بدهند. حدود ۴۰ درصد رای هم خوب بود و من قلبا از این اتفاق راضی هستم. پروین تاکید کرد: فوتبال ما در حال حاضر در کل ایران طرفداران خاص خودش را دارد. سپاهان، ذوب‌آهن و خیلی دیگر از تیم‌ها هستند پس این رای ۴۰درصدی برای ما خوب بود و انشاءالله با قدرت رو به جلو حرکت می‌کنیم تا پرسپولیس را به بالای جدول بکشانیم. برای من اصلا مهم نیست که ۶۰ درصد مخالفم بودند.
وی خاطرنشان کرد: آن ۴۰درصدی که لطف کردند و به نفع ما اس ام اس دادند به دنبال آن هستم تا زحماتشان را جبران کنم. بالاخره ما در این فوتبال بوده‌ایم و می‌دانیم چه کار کنیم.
پروین در پاسخ به سوالی که آیا از استیلی حمایت خواهید کرد، گفت: روز گذشته حرف‌هایم را درباره حمید زدم و امروز هم او سر تمرین است و می‌بینید که تیم را تمرین می‌دهد.
همچنين پروين در جلسه‌اي كه با حضور بازيكنان و مربي تيم تشكيل داد از تمرين روز قبل از مسابقه با تیم مس ايراد گرفت و آن را از دلايل شكست در كرمان عنوان كرد.
پروين به استيلي گفت چرا روز قبل از بازي به بازيكن‌ها اين همه تمرين دادي كه استيلي هم در پاسخ از تمرينات خود دفاع كرده است، اما ظاهرا چند بازيكن با پروين بيشتر موافق بوده‌اند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *