ویژه:مدیر سایت رجا‌نیوز بازداشت شد، واکنش عجیب جوان شلاق خورده

شکایت لاریجانی از رسایی به دادگاه ویژه روحانیت ، واکنش ده‌نمکی به بازی«آنجلینا جولی»درفیلمش، احتمال شکایت مجلس از سایپا به قوه قضائیه از خبرهای ویژه امروز سایت های خبری هستند.
به گزارش سرویس ویژه مهرسایت‌های خبری هر روز خبرهای گوناگونی را منتشر می‌کنند که برخی از آنها صرفا در حد شنیده‌هاست و ممکن است چندان مبنای محکمی نداشته باشد. در عین حال برخی از خبرهای امروز چهارشنبه 20مهرماه  برای اطلاع خوانندگان مرور می‌شود:

مدیر سایت رجا‌نیوز بازداشت شد.

خبرنامه دانشجویان با اعلام خبر بازداشت میثم نیلی ، مدیر سایت “رجانیوز” با شکایت علی لاریجانی نوشت: در پی شکایت علی لاریجانی از میثم نیلی؛ مدیر سایت رجانیوز، وی روز گذشته به دادسرا احضار شده و برای وی قرار وثیقه 50 میلیون تومانی صادر شد. وی با بیان اینکه شکایت لاریجانی از نیلی درخصوص 50 مورد از اخبار رجانیوز است، خاطرنشان کرد: امروز با مراجعه میثم نیلی به دادسرا برای ارائه وثیقه، به بهانه اینکه چرا وثیقه در روز گذشته تسلیم دادسرا نشده است، وی را بازداشت کردند.

شکایت لاریجانی از رسایی به دادگاه ویژه روحانیت

خبرگزاری فارس از منابع پارلمانی کسب اطلاع کرد که علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی علاوه بر مدیر مسئول سایت رجانیوز، از حجت‌الاسلام حمید رسایی مدیر مسئول هفته‌نامه “9 دی” به دادگاه ویژه روحانیت شکایت کرده است. نماینده مردم قم و رئیس مجلس برای طرح و پیگیری شکایت خود از نماینده مردم تهران و سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس، وکیل خصوصی اختیار کرده است.

درخواست اتحادیه اروپا از مقامات ایرانی درباره موسوی و کروبی

به گزارش سایت خبری جهان ،‌ بر اساس اخبار رسانه های اپوزیسیون،‌ دفتر مدیر کل روابط خارجی اتحادیه اروپا با ارسال نامه‌ای به کمپین موسوم به اعتراض سبز از تقاضای “دیپلمات های اتحادیه اروپا در تهران” برای دیدار با موسوی و کروبی خبر داده است.

واکنش ده‌نمکی به بازی«آنجلینا جولی»درفیلمش

در پی درج اخباری در رسانه‌ها مبنی بر مذاکرات «علی سرتیپی» با مدیر برنامه‌های «آنجلینا جولی» برای حضور در ایران و بازی در یکی از فیلم‌های سینمایی، خبرگزاری فارس مطلع شد از چندی پیش اسپانسرهایی برای تامین هزینه‌های این حضور اعلام تمایل کرده بودند. این در حالی است که سرتیپی خبر این مذاکرات را بدون نام بردن از فیلمی عنوان کرده بود.

براساس این گزارش ، «علی سرتیپی» ، تهیه‌کننده سینما ، پیشنهاد این حضور را برای فیلم سینمایی «رسوایی» – که به تازگی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی پروانه ساخت دریافت کرده – با عوامل فیلم در میان گذاشت که ده‌نمکی با این حضور موافقت نکرد. در همین راستا  «مسعود ده‌نمکی»، ضمن تایید خبر ارائه شدن این پیشنهاد، به فارس گفت: در همان ابتدای امر به آقای سرتیپی عدم تمایل خودم را اعلام کردم تا به اسپانسرها منتقل کند.

واکنش عجیب جوان شلاق خورده
به گزارش سایت خبری جهان ،‌ پیمان عارف که اخیرا به جرم توهین به رئیس جمهور محکوم به شلاق شده و حکمش هم اجرا شده است، در واکنش به سخنان روز گذشته دکتر احمدی نژاد گفت: فقط می توانم بخندم!

خاوری کوله باری از اطلاعات محرمانه و سری دارد

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وزارت اطلاعات و  وزیر اقتصاد باید در خصوص تابعیت دوگانه محمود رضا خاوری رئیس سابق بانک ملی پاسخگو باشند ، به خبرگزاری ایلنا گفت : اکنون خاوری کوله باری از اطلاعات محرمانه و سری کشور را در اختیار دارد و در آن سوی مرز‌ها نشسته و این طور به نظر می‌رسد که از ابتدا هیچ تعلق خاطری به ایران و مسئولیتش نداشته است، از این رو وزیر اقتصاد باید در این رابطه به مردم پاسخ دهد که با چه اطمینانی فردی که تابعیت کشور دیگری را داشته است به سمت به این مهمی منصوب کرده است.

احتمال شکایت مجلس از سایپا به قوه قضائیه

نادر قاضی پور رئیس هیئت تحقیق و تفحص مجلس از نحوه واگذاری سهام خودروسازی سایپا در گفت وگو با جهان نیوز تصریح کرد: از زمان آغاز به کار تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری سهام خودروسازی سایپا، تا کنون این شرکت هیچ همکاری با هیئت مجلس نداشته است.  وی با بیان اینکه روز سه شنبه آخرین اخطار به نعمت الله پوستین دوز مدیرعامل سایپا داده شد، افزود: ما تاکید داریم که اگر آقایان همکاری نکنند، مجبور می شویم تا مسایل را از طریق قوه قضائیه و با طرح شکایت از این شرکت پیگیری کنیم.

تحریک آمریکا توسط عربستان برای حمله به ایران

سایت خبری نسیم به نقل از روزنامه گاردین آورده : وزارت امور خارجه آمریکا فاش کرد، این کشور به صورت مداوم از سوی ملک عبدالله، پادشاه عربستان به حمله علیه ایران تحریک می‌شود.

مطهری: استعفایم جدی است

علی مطهری در گفت‌وگو با خبرآنلاین با تأیید خبر استعفایش، نمایشی بودن آن را رد کرد و گفت: در این موضوع جدی هستم و معتقدم باید به آیین‌نامه مجلس عمل کرد.

دولت انتقالی بحرین به صورت محرمانه تشکیل شد

شیعه آنلاین نوشت:با توافق احزاب و گروه های سیاسی و انقلابی بحرین، دولت انتقال این کشور به طور محرمانه و در سایه تشکیل شد.اعلام تشکیل این دولت انتقال تا به این لحظه بصورت رسمی انجام نگرفته اما در صورت اعلام رسمی آن، به معنی پیروزی کامل انقلاب بحرین در برابر رژیم آل خلیفه و آل سعود خواهد بود.

مشخصات ایرانی که آمریکایی ها وی را طراح ترور سفیر سعودی می نامند

خبرگزاری فارس به نقل از ای بی سی نیوز در خبری آورده : فردی به نام «منصور ارباب سیار» ایرانی مقیم تگزاس که روز گذشته مقامات آمریکایی وی را مرتبط با سپاه قدس و متهم به طراحی ترور سفیر سعودی در واشنگتن کرده اند ، سال ۲۰۰۱ یعنی ۱۰ سال قبل در نیویورک به جرم سرقت بازداشت شده و به زندان افتاده است. رسانه های آمریکایی روز گذشته به طور تفصیلی اظهارات دادستان فدرال آمریکا و رئیس اف بی آی را منعکس کردند که در این اظهارات ، آنها دو ایرانی به نام های امیرمنصور ارباب سیاری و غلام شکوری را متهم به طراحی ترور سفیر عربستان سعودی در واشنگتن و نیز انفجار سفارتخانه های اسرائیل و عربستان کردند.

سناریوی وارونه در اتهام جدید تروریستی به سپاه قدس

سایت خبری جهان در تحلیلی علل اتهام اخیر آمریکا وعربستان علیه جمهوری اسلامی ایران را جبران رسوایی این کشور بر سر مسائل:

– دستگیری عامل اصلی ترور استاد فیزیک دانشگاه تهران و اقرار وی به طراحی صهیونیستی ترور؛ – افتضاح پیشین برای سرویس های اطلاعاتی آمریکاوعربستان دررابطه با فراردانشمند هسته ای ایرانی ربوده شده در عربستان؛ – انتشار اسنادویکی لیکس مبنی بر درخواست عربستان از آمریکا برای حمله به ایران ؛ – تحرکات اخیر عربستان در رابطه با خرید تجهیزات نظامی برای استفاده در جنگ علیه ایران ؛ – و البته انحراف افکار عمومی جهان از بیداری اسلامی وحمایت ازانتفاضه فلسطین و اعتراضات فراگیر آمریکایی- اروپایی  برشمرد.

این مقاله در ادامه نوشت: این عوامل باعث شد دولت آمریکا باسناریویی از پیش تعیین شده، با همکاری دو دوست دیرینه خود، عربستان و رژیم صهیونیستی اقدام به انتشار سناریویی طنز گونه از سوی آنها کند که در دراز مدت نه تنها سودی برایشان نخواهد داشت بلکه تنها موجب انزوا، رسوایی و سرافکندگی بیشتر خود و همدستان عرب و به ویژه صهیونیست وی خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *