آش انار را به تیم ملی فوتسال ترجیح دادند

باید با منتخب کره ماه بازی کنیم!
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان با انتقاد از اینکه چرا فقط یک نیمه از بازی تیمش مقابل روسیه از شبکه سوم سیما پخش شده است، گفت: متاسفانه پخش برنامه آشپزی و چگونگی طبخ آش انار به مسابقه تیم ملی فوتسال ترجیح داده شده است.

دانش روز – خسرو یعقوبی : علی صانعی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: از بی توجهی که نسبت به فوتسال در سیما می شود، دیگر خسته شده‌ایم. نمی دانم ما باید با چه تیمی بازی کنیم که شبکه سوم سیما راغب شود که آن بازی را پخش کند، شاید منتظرند که با تیم منتخب کره ماه روبه‌رو شویم، آن وقت بازی ما را بصورت زنده پخش کنند!

وی با تاکید براینکه تیم ملی روسیه که با ملی پوشان فوتسال کشورمان روبه‌رو شد حتما در جام جهانی روی یکی از سکوهای برتر قرار می گیرد، افزود: فوتسال روسیه در دنیا جزو کشورهای مطرح است و همین ماه پیش در مسابقات جایزه بزرگ برزیل نایب قهرمان شد. آیا بازی با چنین تیمی اهمیت نداشت؟

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان خاطر نشان کرد: صدا و سیما ورزش‌هایی چون موی تای، پینت بال، چوگان و … را بصورت زنده پخش می کند اما به فوتسال که این همه افتخار کسب کرده، بی توجه است. نه اینکه پخش مسابقات در این ورزش‌ها بد باشد، اتفاقا خیلی هم خوب است اما آیا نباید به فوتبال آنطور که باید و شاید توجه شود؟!

صانعی از مردم خواست نسبت به بی توجهی صدا و سیما به فوتسال قضاوت کنند و افزود: نیمه اول بازی ایران و روسیه پخش شده اما به بهانه قطع برق نیمه دوم این بازی پخش نشده است. شبکه سوم سیما بازی به این مهمی را پخش نکرده و به جای آن برنامه آشپزی و آموزش طبخ آش انار را نشان داده است!

وی با ابراز تاسف از اینکه آموزش پخت آش انار به بازی تیم ملی فوتسال ترجیح داده شده است، تصریح کرد: ما در برزیل بازی می کنیم با این توجیه که فاصله ایران تا برزیل دور است، بازی‌های ما را پخش نمی کنند، نمی دانم توجیه عزیزان در خصوص بی توجهی به دیدارهایی که ما در داخل کشور برگزار می کنیم، چیست؟!

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان عملکرد این تیم در مصاف با روسیه را مطلوب خواند و گفت: بازی خوبی را مقابل روسیه به ویژه در نیمه دوم به نمایش گذاشتیم. خوشبختانه استرس بازیکنان در نیمه دوم از بین رفت و توانستند نمایش خوبی را مقابل روسیه داشته باشند.

صانعی ضمن تاکید بر اینکه روسیه با ترکیب اصلی خود به ایران آمده است، گفت: این تیم سه بازیکن برزیلی دارد که فقط یکی از آنها به ایران آمده است. دیگر بازیکنان روسیه همان‌هایی هستند که در برزیل عنوان نایب قهرمانی جام جهانی کوچک را از آن خود کردند.

وی عملکرد بازیکنان جوان تیم ملی فوتسال را ستود و گفت: همین که مقابل روسیه گل نخوردیم برای ما یک برد است، حتی چیزی فراتر از پیروزی 3 بر صفر که مقابل این تیم کسب کردیم، چرا که در گذشته همیشه و در هر مسابقه‌ای دروازه ما مقابل روس‌ها باز شده بود. ما حتی زمانی که روسیه با پنج بازیکن در دقایق پایانی به دروازه ما حمله می کرد هم گل نخوردیم.

تیم ملی فوتسال کشورمان یکشنبه شب در دیداری دوستانه مقابل تیم ملی روسیه که در سالن شهدای مخابرات اصفهان برگزار شد به برتری 3 بر صفر دست یافت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *