آغاز ثبت نام کنکور ارشد تا ساعت 14امروز

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال 90 گفت: ثبت نام در این آزمون حداکثر تا ساعت 14 امروز 17 آبان به صورت اینترنتی آغاز می شود.

دانش روز – خسرو یعقوبی : دکتر سید جلال طباطبایی در گفتگو با مهر، افزود: ثبت ‌نام آزمون کارشناسی ارشد 90 برای پذیرش دانشجو در سال 91 از 17 آبان ماه آغاز و تا 25 آبان ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: تاریخ ویرایش اطلاعات از 29 آبان تا اول آذر ماه 90 است و داوطلبان چنانچه در درج اطلاعات خود اشتباهی داشته اند می توانند در این تاریخ به پایگاه سازمان سنجش مراجعه و آن را تصحیح کنند.

معاون اجرایی سازمان سنجش اضافه کرد: کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال 91 نیز از روز 23 تا 26 بهمن به صورت اینترنتی توزیع می شود و آزمون نیز در روزهای 26 تا 28 بهمن‌ماه 90 برگزار می شود.

طباطبایی اظهار داشت: دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد 91 به اضافه امکان خرید اینترنتی کارت اعتباری این آزمون در حال حاضر برروی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org ، دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام، پرداخت 143 هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون یک کدرشته امتحانی به صورت اینترنتی نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی تاکید کرد: ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد فقط به صورت اینترنتی است و داوطلبانی که علاوه بر رشته انتخابی یا امتحانی اصلی (رشته اول ) علاقه مند به انتخاب یکی از 64 کدرشته امتحانی به عنوان رشته امتحانی دوم هستند باید برای رشته امتحانی دوم یک کارت اعتباری دیگر دارای شماره پرونده و رمز ورود به منظور ورود به سیستم نرم افزاری ثبت‌نام اینترنتی، به مبلغ 143 هزار ریال علاوه بر کارت اعتباری اول خریداری کنند.

معاون اجرایی سازمان سنجش اظهار داشت: داوطلبانی که علاقمند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی هستند نیز علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت‌نام 46 هزار ریال دیگر باید پرداخت کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *