اصلاح طلبان: هاشمی باید منجی ما شود!

اصلاح طلبان مجموعه فعل و انفعالات اتفاق افتاده در عرصه بين المللي را يك آغاز براي احياي جريان خود ارزيابي كرده اند.
خسرو یعقوبی: به گزارش دانش روز به نقل از جوان آنلاين اخيرا تعدادي از عناصر مياني اصلاح طلبان در جلسه اي ضمن بررسي آخرين تحولات صورت گرفته در حوزه داخلي و خارجي به اتهامات اخير آمريكا عليه ايران در خصوص ترور سفير عربستان در ايران اشاره كرده وتصريح كرده اند با توجه به در پيش بودن انتخابات و شدت گرفتن فشارهاي خارجي فضا براي فعاليت آنان فراهم تر خواهد شد.

دراين جلسه آقاي «خ» با اشاره به بي توجهي نظام به شرط گذاري هاي اصلاح طلبان گفته است،تنها مساله اي كه مي تواند نظام را در شرايط پذيرش خواسته هاي ما قرار دهد فشارهاي بيروني است.

وي همچنين با اشاره به موضوع اتهام ترور آمريكا عليه ايران تصريح كرده است،بايد اميدوار باشيم كه روابط ايران با عربستان به سوي تنش ميل كند چرا كه با توجه به نزديكي انتخابات هاشمي مي تواند به عنوان منجي وارد عمل شده و با توجه به ارتباطات خود امتيازات ويژه اي را براي اصلاح طلبان كسب كند.

آقاي «خ» همچنين گفته است كه در صورت تحقق اين مساله مي توان اميدوار به خروج هاشمي از انزوا و فعال شدن وي براي اصلاح طلبان بود.

گفتني است در اين جلسه يكي از اعضاي حزب منحله مشاركت نيز در پاسخ فرد يادشده فعال شدن هاشمي را موجب محور شدن هاشمي و در سايه قرار گرفتن خاتمي ذكر كرده و گفته است محور شدن هاشمي باعث مي شود كه وي سريعا به مصادره اصلاح طلبان و سبزها بپردازد.

وي همچنين مدعي شده است كه هاشمي براي انتخابات بيشتر به دنبال شكل گيري مجلسي مثل مجلس پنجم است.

گفتني است اين جلسه در حالي تشكيل شده كه يكي از روزنامه هاي متمايل به هاشمي رفسنجاني چند روز پيش در سرمقاله خود اقدام به تطهير عربستان در ماجراي اتهام اخير كرد و اين كشور را تنها منفعل از طرح آمريكا و مجبور به حضور در اين سناريو دانست.

به نظر مي رسد اين مسائل زمينه ساز نقش آفريني جدي تر جریان مذکور در آينده خواهد بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *