دانشجویان امیرکبیر در آلمان دوم شدند

تیم دانشجویی دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مسابقات کمیکارchemecar2011 آلمان موفق به کسب مقام دوم در بخش عملکرد .

به گزارش دانش روز به نقل از واحد مرکزی خبر ، در این دوره از مسابقات که در کنار هشتمین همایش مهندسی شیمی و نخستین همایش بیوتکنولوژی اروپا در آلمان برگزارشد، تیم دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر که متشکل از 6 نفر بود موفق به کسب مقام دوم عملکرد این دوره از مسابقات شد.

در این دوره از مسابقات 60 تیم ثبت نام کرده بودند که از بین این تعداد 12 تیم برای شرکت در مسابقات انتخاب شدند و تیم دانشگاه صنعتی امیرکبیر تنها تیم ایرانی شرکت کننده در این دوره از مسابقات بود.

تیم دانشجویی دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با ساخت ماشینی که با واکنش های شیمیایی حرکت می کند و در یک مسیرخاص با یک ترمز (که مکانیکی یا برقی یست) متوقف می‌شود؛توانست مقام دوم عملکرد را در بین تیم‌های شرکت کننده از کشورهای اندونزی ،آلمان، چک و فرانسه از آن خود کند.

حامد فلاح ،علی آخرتی، حنیف کازرونی، محسن قاسمی، محمودضیاء زمانی‌نیا به سرپرستی دکتر بهرام ناصرنژاد اعضای تیم دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر را در مسابقات کمیکار 2011 آلمان تشکیل می‌د‌‌ادند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *