شکست پرسپولیس و انتقاد شدید دایی از محسن قهرمانی

“می‌دانستم داور به سمت دیگر غش می‌کند”، “حداقل از دقیقه 2 پرسپولیس را 10 نفره نمی‌کردید”، “اگر تو داوری من مدرک پروفسوری داوری دارم” و … این بخشی از اظهارات تند علی دایی پس از شکست تیمش مقابل سپاهان علیه محسن قهرمانی بود. وی همچنین برنامه 90 را مورد انتقاد شدید قرار داد و گفت: متاسفانه برنامه‌های 80، 90 یا 100 برای فوتبال ما تصمیم می‌گیرند.

می‌‎دانستیم داور به آن طرف غش می‌کند!

به گزارش خبرگزاری مهر از اصفهان، علی دایی پس از شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال در نشست خبری اظهار داشت: تیمی را از دقیقه 2 به عمد 10 نفره می‌کنند. از قبل می‌دانستیم قهرمانی به آن طرف غش می‌کند. آقایان فدراسیون به ما بگویند قرار است 10 نفره شوید تا بر اساس آن تیم را بچینم.

وی اضافه کرد: داور همه چیز ما به هم زد. اخراج اشتباه بود و من مطمئنم اشتباه کرد. تمام کارشناسان داوری هم گفته‌اند پنالتی درست نبوده است. دیگه چه باید بگویم. هر چه بگویم یک چیز دیگه می‌گویند. متاسفانه خلیل‌زاده سالتو برانداز انجام می‌دهد اما پنالتی را برای سپاهان می‌گیرند.

عالم اقتصاد – سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر تاکید کرد که می‌دانسته داور به سمت دیگر غش می‌کند و افزود: مگر می‌شود به همین راحتی در دقایق ابتدایی بازی یک بازیکن را اخراج کرد. کدام تیم در دقایق ابتدایی 10 نفره شده و یا داور کاری می‌کند که یک تیم 90 دقیقه 10 نفره بازی کند. آقای قهرمانی من شماره تلفن‌ها و شماره حساب‌ها را نمی‌دانم. اگر تو داوری من پروفسورای داوری دارم.

شکست پرسپولیس و انتقاد شدید دایی از محسن قهرمانی

وی همچنین یادآور شد: باز هم به غیرت بازیکنان تیمم که در نیمه دوم مردانه جنگیدند اما موقعی که فوتبالی نتیجه نگیریم، مسائل دیگری مطرح است که نتیجه بازی را عوض می‌کند، چه باید بگویم. امثال من خیلی مسائل را می‌دانند اما اگر مطرح کنیم فردا می‌گویند مدارکت کجاست و من را به کمیته انضباطی دعوت می‌کنند. اما من شماره حساب فلان شخص و دوستانش را نمی‌دانم اما خیلی از مسائل می‌دانم.

دایی با بیان اینکه سازمان لیگ وقتی به هر کسی سوت می‌دهد و هر شخصی برای خودش سوت می‌زند، همین اتفاقات رخ می‌دهد، اضافه کرد: آقای قهرمانی من مانده‌ام چه چیزی را پنالتی گرفتید. حداقل شما از دقیقه 2 پرسپولیس را 10 نفره نمی‌کردید. حداقل یک لطفی می‌کردید انتهای نیمه اول یا در نیمه دوم بازیکن ما را اخراج می‌کردید.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر صحبت کنم، می‌گویند چرا حرف می‌زنی، اما چرا حرف نزنیم؟. بعد از دربی کارشناسی که مشاوره تیم رقیب است را به برنامه 90 می‌آورند و ایشان هم ریلکس صحبت می‌کند. نباید برای فوتبال ما برنامه‌های 80، 90 یا 100 تعیین تکلیف کرده و در مورد آن تصمیم بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: می‌دانستیم که قهرمانی قرار است در این مسابقه آن طرفی (به سمت سپاهان) غش می‌کند. من دیگر نمی‌دانم. شما باید بروید دنبال خیلی از مسائل. من نه سازمان امنیتی‌ام که این مسائل را در بیاورم و نه چیز دیگری. خود من خیلی از چیزها را دیده‌ام.

وی در ادامه تاکید کرد: کدام داوری چنین کاری را با یک تیم می‌کند؟ کجای دنیا در دقیقه 2 پنالتی می‌گیرد؟ وقتی داور در دقیقه 2 این کار را می‌کند شما چه برداشتی دارید؟ من حرف حق را می‌زنم.

دایی در پاسخ به این سئوال که “چه شواهد و مدارکی دارد که چنین حرف‌هایی می‌زند”؟ من قبل از اینکه از این نشست خبری بیرون بروم، کمیته انضباطی و کمیته فلان و کمیته بیسار مرا به خاطر این حرف‌هایم می‌خواهد! با این حال من حرف حق را می‌زنم. من نه آدم اطلاعاتی هستم و نه آدم امنیتی! خودتان بروید فکر کنید ببینید چه خبرهایی هست!

عالم اقتصاد , اخبار , اتفاق , اخبار اقتصاد و بازار , اخبار ارز , اخبار بانک خبر , بورس , اخبار خودرو اخبار , دیجیتال , اخبار سکه و طلا , اخبار مسکن , اخبار نفت , اخبار بین الملل, اخبار جالب, اخبار جذاب و خواندنی , اخبار سیاسی , اخبار دولت , اخبار سیاسی , اخبار سیاست خارجی , سیاست داخلی , اخبار مجلس , اخبار نظامی , اخبار فرهنگی , اخبار اجتماع اخبار , رسانه و مطبوعات اخبار , سینما و تلویزیون , اخبار ورزشی , اخبار ویژه , تازه ترين اخبار ورزشي , آخرین حوادث تهران , خبر های سایت حوادث خبری , اخبار سياسي و اقتصادي ايران , آخرین اخبار ایران , آسياي مرکزي و خبر جهان , اخبار کشور , سايت تحلیل خبر دنیای اقتصاد , کليپ فارسي , اخبار ايران , آخرين نتايج , اخبار فوري , فوتبال ايران و جهان , گزارش تصويری Economy World, Economy World Agency , Persian Clip , economyworld.ir , Persian news , economy world.irزنگ می‌زنند که حساب این آقا این است

وی در خصوص اینکه شاید قهرمانی با کادر فنی پرسپولیس مشکل داشته است، خاطرنشان کرد: نه، اگر مشکل دارند نباید در فوتبال این کار را بکنند. داور یک کار غیر معمول انجام داد که مشابه آنرا قبلا هم دیده بودم. شما می‌گویید من از کجا می‌دانم که آقای x و Y چنین کارهایی می‌کنند؟ آن یکی زنگ می‌زند اینور، آن یکی زنگ می‌زند آنور که حساب این آقا این است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که اعلام پنالتی و اخراج میثم حسینی برایش غیر قابل هضم بود، در پایان گفت: دقیقه 2 تیمی را 10 نفره کردند که نه خطایی صورت گرفته بود نه چیزی. قبل از اعلام پنالتی به سود سپاهان باید خطای بازیکن این تیم گرفته می‌شد و اگر قرار بود کارتی داده شود باید به بازیکن سپاهان داده می‌شد.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر فوتبال جمعه شب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میهمان سپاهان بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. محسن قهرمانی داور بازی در دقیقه 4 مسابقه میثم حسینی مدافع پرسپولیس را از زمین بازی اخراج کرده بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *