فردوسی پور با برنامه 90 به فوتبال خیانت می کند!

روز نخست از هفته نهم رقابتهای لیگ برتر با پیروزی ذوب‌آهن اصفهان برابر استقلال تهران به پایان رسید تا آبی‌پوشان تهرانی سومین بازی بدون برد و سومین باخت خود در لیگ سیزدهم را تجربه کنند. این شکست در شرایطی رقم خورد که استقلالی‌ها هفته آینده در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دیداری مهمی را با بوریرام تایلند پیش رو دارند.

شکست استقلال برابر ذوب‌آهن در دیداری جنجالی

به گزارش خبرگزاری مهر، روز نخست از هفته نهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور پنجشنبه شب با برگزاری دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران به پایان رسید، دیداری حساس و پرحاشیه که در نهایت با برتری 2 بر صفر تیم ذوب‌آهن اصفهان همراه شد تا استقلال را در آستانه دیدار مهم در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر بوریرام تایلند، سومین دیدار متوالی‌اش در لیگ برتر را بدون پیروزی پشت سربگذارد.

سومین باخت استقلال قبل از بازی بزرگ

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از شکست تیمش برابر ذوب‌آهن اعلام کرد باید جایزه اخلاق را به داور داد زیرا در این مسابقه بسیار زحمت کشید. وی همچنین گفت: متاسفانه برنامه 90 و این آقا به فوتبال ایران خیانت می‌کنند.

قلعه‌نویی بعد از باخت به ذوب‌آهن

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از شکست تیمش مقابل ذو‌ب‌آهن در هفته نهم رقابتهای لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت: فکر می‌کنم  کیفیت بازی خیلی خوب بود و خیال آقایان از این بابت راحت شد. کسانیکه نوع عملکرد تیم ما را زیر سوال می‌بردند، می‌خواهند قلعه‌نویی را زمین بزنند و کاری به کیفیت بازی ندارند زیرا همه این مسائل بهانه است.

وی در مورد شکست تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان هم تاکید کرد: در این بازی دو پنالتی صد درصد ما نادیده گرفته شد و به قول همان کارشناسان برنامه‌ای که قبولش ندارم، دو پنالتی برای ما اعلام نشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به مسائل مطرح شده پیرامون کیفیت دربی بار دیگر یادآور شد: متاسفانه به استقلال نگاه ملی ندارند و تنها در صدد زمین زدن ما هستند اما در کل بازی خوبی بود. من باید به ذوبی‌ها در این زمینه تبریک بگویم زیرا سه موقعیت گل داشتند و توانستند دو موقعیت آن را تبدیل به گل کرده است. این در حالی است که ما از فرصت‌های خود استفاده نکردیم و به همین دلیل از کیفیت بازی خود راضی هستیم.

وی در مورد کسب جایزه اخلاق از سوی ساموئل بیان داشت: باید جایزه اخلاق را به داور بدهیم زیرا در این مسابقه بسیار زحمت کشید.

عالم اقتصاد , اخبار , اتفاق , اخبار اقتصاد و بازار , اخبار ارز , اخبار بانک خبر , بورس , اخبار خودرو اخبار , دیجیتال , اخبار سکه و طلا , اخبار مسکن , اخبار نفت , اخبار بین الملل, اخبار جالب, اخبار جذاب و خواندنی , اخبار سیاسی , اخبار دولت , اخبار سیاسی , اخبار سیاست خارجی , سیاست داخلی , اخبار مجلس , اخبار نظامی , اخبار فرهنگی , اخبار اجتماع اخبار , رسانه و مطبوعات اخبار , سینما و تلویزیون , اخبار ورزشی , اخبار ویژه , تازه ترين اخبار ورزشي , آخرین حوادث تهران , خبر های سایت حوادث خبری , اخبار سياسي و اقتصادي ايران , آخرین اخبار ایران , آسياي مرکزي و خبر جهان , اخبار کشور , سايت تحلیل خبر دنیای اقتصاد , کليپ فارسي , اخبار ايران , آخرين نتايج , اخبار فوري , فوتبال ايران و جهان , گزارش تصويری Economy World, Economy World Agency , Persian Clip , economyworld.ir , Persian news , economy world.irقلعه‌نویی در پاسخ به سئوالی پیرامون اینکه چرا این حرف را می‌زند؟، اضافه کرد: من حرف بدی در این زمینه نزدم و تنها می‌گویم داور زحمت کشید و شایسته کسب بهترین عنوان بود.

وی در ادامه تصریح کرد: گل نخست ما تنها یک اتفاق بود اما در گل دوم عابدینی جا ماند، به همین دلیل گل خوردیم که این مشکل با آمدن خسرو حیدری و هاشم بیگ‌زاده حل می‌شود. ضمن اینکه ما در طول مسابقه هم موقعیت‌های زیادی داشتیم و خط هافبک ما خیلی خوب بازی کرد زیرا موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و دو تیم حق برد داشتند.

فردوسی پور با برنامه 90 به فوتبال خیانت می کند!

عالم اقتصاد – سرمربی پیشین تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پاسخ به سئوالی در مورد انتقادات روز گذشته او و بیان بحث میزگرد معروف، اظهار داشت: من اگر مدیرعامل استقلال بودم، اجازه نمی‌دادم برنامه 90 از استقلال در برنامه‌اش چیزی پخش کند زیرا این برنامه تنها در صدد این است که حاشیه درست کند و خیلی از ضعف‌های کشور زیر برنامه 90 پوشش داده می‌شود. متاسفانه برنامه 90 و این آقا به فوتبال ایران خیانت می‌کنند.

وی با بیان اینکه برنامه 90 علیرضا رحیمی و رویانیان را روی خط می‌آورد و آنها را به جان هم می‌اندازد، تاکید کرد: او به کفاشیان که رئیس فدراسیون فوتبال است، می‌گوید که 10 دقیقه به زمان خواب شما مانده و در برنامه خودش در مورد کفش سیندرلا صحبت می‌کند که این رفتارها اصلا صحیح نیست.

تراکتور پیروزی و صدر را از دست داد/ سومین تساوی خانگی مردان جلالی

نخستین دیدار هفته نهم رقابتهای لیگ برتر درحالی با توقف خانگی تراکتورسازی برابر ملوان در تبریز به پایان رسید که شاگردان مجید جلالی به خاطر از دست دادن پیروزی در این مسابقه از صعود به صدر جدول محروم شدند. البته این تساوی آنها را موقتا به رده دوم رساند.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *