لبیک بهزاد نبوی به خانم کلینتون، امام موسی صدر زنده است

امام موسی صدر زنده است، سوال از رییس جمهور را سیاه نمایی جلوه ندهید، دیوان عالی کشور حکم محکومیت “الیاس نادران” را تائید نکرد و… از خبرهای ویژه امروز سایت های خبری هستند.

به گزارش مهر، سایت‌های خبری هر روز خبرهای گوناگونی را منتشر می‌کنند که برخی از آنها صرفا در حد شنیده‌هاست و ممکن است چندان مبنای محکمی نداشته باشد. در عین حال برخی از خبرهای امروز دوشنبه ۱۶آبان ماه برای اطلاع خوانندگان مرور می‌شود:

امام موسی صدر زنده است

سایت خبری بی باک با اشاره به دیدار مدیر مسئول این پایگاه خبری با حضرت آیت الله شاه آبادی که در بستر بیماری هستند ، نوشت : از آیت الله شاه آبادی پیرامون وضعیت امام موسی صدر سئوال شد که ایشان در پاسخ به این سئوال با لبخند و شعف خاصی فرمودند: ” بله ایشان زنده اند و بزودی درب زندان باز خواهد شد و ایشان آزاد می گردند.”

رییس جمهور مستنداتش را ارائه کند

سیدفاضل موسوی دبیر کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه رییس جمهور به جای طرح ادعاهای شفاهی بهتر است مستندات سخنانش را در اختیار قوه قضاییه قرار دهد، به سایت خبری فردا گفت: نباید کشور را به سمتی ببریم که همه جا هاله‌ای از ابهام و سوال در بین مردم وجود داشته باشد، نباید نگاه مردم به نظام را آمیخته به شک و تردید کرد چرا که سرمایه و تکیه‌گاه این نظام مردم هستند. وی با اشاره به سخنان منتشر شده رییس جمهور در جمع حامیان ستاد انتخاباتی‌‌اش، اظهار داشت: رییس جمهور در این سخنان خود به کشف ۳۰۰ خانه تیمی در جریان فتنه سال ۸۸ و یا همدستی دو تن از معاونان وزیر اطلاعات با سران فتنه و غفلت وزارت از این موضوع اشاره کرده‌اند درحالیکه من به عنوان عضوی از کمیسیون اصل نود و کمیته ویژه بررسی کننده فتنه سال ۸۸ که دقیق و همه جانبه به این موضوع رسیدگی کرد با هیچ کدام از این ادعا‌ها مواجه نشدیم.

سوال از رییس جمهور را سیاه نمایی جلوه ندهید

علاء الدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با سایت خبری اعتدال، گفت: مبنا را نباید بر چالش گذاشت و باید مبنا بر تفاهم باشد ، لیکن نمایندگان در چارچوب قانون اساسی حق دارند از حقوق خود استفاده کنند و من این اظهار نظر (سخنان الهام درباره سوال کنندگان از رییس جمهور) و تعابیری از این نوع که طرح سوال از رییس جمهور ، غرض ورزی شخصی نمایندگان است را درست نمی دانم.وی در ادامه افزود : سخنان آقای علی مطهری در دفاع از استعفای خود نشان داد که غرضی در کار نیست و نباید سوال ازرییس جمهور را سیاه نمایی جلوه دهند.

نگرانی ارگان سازمان سیا برای حذف “سنت ملی” ایرانیان!

پس از بخشنامه هیئت مدیره دیوان عدالت اداری مبنی بر ممنوعیت سرو قلیان با هر نوع تنباکو، رادیو فردا در گزارشی نگرانی خود را از این موضوع اعلام کرد. به گزارش جهان نیوز ، این رسانه اپوزیسیون با بیان اینکه چرا حکم به ممنوعیت قلیان داده می‌شود، کشیدن قلیان را “سنت ملی” ایران معرفی کرده است.ارگان سازمان اطلاعات آمریکا(سیا) در ادامه در تحلیلی جالب آورده است: قلیان‌کشی در قهوه‌خانه‌ها می‌تواند تبدیل به محل‌های تجمع گسترده جوانان بشود.

لبیک بهزاد نبوی به درخواست خانم کلینتون!

۳۶ نفر از محکومین فتنه ۸۸ که در حال گذران دوران محکومیت خود در زندان می باشند با انتشار نامه ای از درون زندان نظام را تهدید به اغتشاش کردند.به گزارش سایت خبری ندای انقلاب این ۳۶ فعال به اصطلاح جنبش سبز که همزمان با سخنان ضد ایرانی وزیر خارجه آمریکا این نامه را منتشر کرده اند ضمن حمله به مقامات عالی نظام با تحریک معدود هواداران گروهکی خود همسو با سخنان کلینتون نظام را به ایجاد اغتشاش و ناامنی تهدید کرده اند.اخبار تکمیلی حاکی از آن است که این نامه ۳۶نفربا هدایت ،حمایت و قلم بهزاد نبوی از اعضای گروهک منحله مجاهدین انقلاب نگاشته شده است.

دیوان عالی کشور حکم محکومیت “الیاس نادران” را تائید نکرد

خبرگزاری فارس نوشت : چندی پیش شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران در پی شکایت محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس ‌جمهور از الیاس نادران، این نماینده مجلس را به اتهام افترا مجرم شناخت اما این پرونده با اعتراض نادران به دیوان عالی کشور ارسال شد. دیوان عالی کشوربعد از بررسی پرونده ،رای صادره شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران مبنی بر محکومیت نادران به اتهام افترا به معاون اول رئیس جمهور را تائید نکرده و پرونده را برای رفع نقص به شعبه مذکور بازگردانده است.

تلاش جریان انحرافی برای نفوذ در صدا وسیما

تعامل نیوزنوشت: یکی از رابطین جریان انحرافی طی ماه‌های گذشته تلاش بسیاری برای تهیه برنامه های زنده تلویزیونی بطور تعاملی با سازمان صداوسیما انجام داده و در این خصوص جلسات متعددی با تعدادی از مدیران سازمان داشته است. این تلاشها پیش از این منجر به ساخت برنامه ویژه ایرانیان خارج از کشور از شبکه پنج شده بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *