استقلال تهران قهرمان لیگ برتر شد

استقلال تهران قهرمان لیگ برتر شد اما آسیا سنگ محک بزرگی استقلال تهران می باشد، استقلال تهران با همه کمبودها و مشکلاتی که داشت یک هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر عنوان قهرمانی لیگ دوازدهم را به خود اختصاص داد. تیمی که با امیر قلعه‌نویی روزهای خوب زیادی داشت و البته کار بزرگش در ادامه راه لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده است. حالا استقلال تهران امید فوتبال ایران برای جبران خیلی از ناکامی‌هاست.

مسیر برای قهرمانی استقلال تهران ناهموار بود

قلعه‌نویی با همه نقایص و اخلاق‌های خوب و بدی که دارد از همان ابتدای فصل اسب استقلال تهران را برای قهرمانی زین کرده بود. او که نشان داده زیر و بم فوتبال ایران را به خوبی می شناسد و می داند در کدام مقطع باید چه حرکتی انجام دهد و از کدام راه وارد شود تا تیمش نتیجه بگیرد و به سمت هدف حرکت کند.

تیمی که با مشکلات مالی بسیاری دست به گریبان بود و در برخی مقاطع نیز اختلافات داخلی می رفت تا این تیم همیشه در کورس قهرمانی را به حاشیه ببرد، حاشیه‌هایی که از درگیری برخی بازیکنان و قهر مهره‌های تاثیر گذار درونش داشت تا فشارهایی که هواداران برای نیمکت نشینی برخی بازیکنان داشتند.

با این حال استقلال تهران در طول فصل دوازدهم روند خوبی داشت و هوادارانش را امیدوار کرده بود که به یک قهرمانی دیگر در لیگ برتر دست پیدا کنند. آبی‌های تهران در کنار سپاهان که از تیم های پخته و دارای ساختار فوتبال ایران است، این فصل بهترین بازی ها را به نمایش گذاشتند و کمترین نوسان را داشتند.

استقلال تهران و لیگ قهرمانان آسیا

آبی‌های تهران که هنوز مشکلات مالی دست از سرشان برنداشته باشد در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفانی بروند که تا بن دندان مسلح هستند و تمام ابزارهای لازم برای رسیدن به موفقیت را در اختیار دارند. با این حال این مسائل نمی‌تواند در عملکرد فنی یک تیم تنها عامل تاثیرگذار باشد. بدون شک دانش کادر فنی و تفکرات حرفه‌ای آنها می تواند بهترین عامل برای رسیدن به قهرمانی باشد. باید دید امیر قلعه نویی که ثابت کرده یکی از بهترین های فوتبال ایران است، در لیگ قهرمانان آسیا هم می تواند استقلال تهران را به جایگاه شایسته ای برساند یا همچنان در رویدادهای بین المللی با مشکل مواجه خواهد شد؟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *