تقابل صدرنشین و قعرنشین لیگ در آزادی، رونمایی از سپاهان کرانچاری

هفته دوازدهم لیگ برترعصرامروز با برگزاری 5 دیدار پیگیری میشود که در مهمترین بازی تیم استقلال صدرنشین با مس سرچشمه قعرنشین روبرو میشود.

به گزارش دانش روز به نقل از ایرنا؛ دردیگربازی مهم هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال سپاهان درحالی میزبان ملوان است که به احتمال زیاد زلاتکو کرانچار پس از امضای قرارداد برای اولین بار روی نیمکت این تیم می نشیند.
* استقلال – مس سرچشمه
آسمان این روزهای لیگ برتر آبی است   شاید کمتر کسی فکر  می کرد استقلال درهفته یازدهم بتواند ذوب آهن را در اصفهان شکست دهد و به لطف سه امتیاز آن  مسابقه به صدر جدول برسد  شاگردان پرویز مظلومی در حال حاضر با 23امتیاز در صدر جدول هستند و قصد دارند با پیروزی برابر مس سرچشمه همچنان به عنوان صدرنشین باقی بمانند.
استقلال چهارشنبه هفته پیش هم در جام حذفی موفق شد با نتیجه پر گل 5 بر یک  شیرین فراز کرمانشاه را از پیش رو بردارد تا بازیکنان این تیم با روحیه بالا به مصاف مس سرچشمه بروند .
مظلومی در خصوص بازی استقلال با مس سرچشمه  می گوید: ما این تیم را دست کم نمی گیریم و  می دانیم با تغییراتی که انجام داده بهتر شده است  هر بازی برای استقلال حکم یک فینال را دارد و تیم هایی  که مقابل ما هستند انگیزه شان بالا  می رود ما با تمام توان به مصاف مس  می رویم.
مقابل استقلال تیمی بازی  می کند که با هشت شکست ؛ یک تساوی و دو پیروزی درقعر جدول قرار گرفته است   شاگردان اصغر شرفی هفته پیش صنعت نفت آبادان را در کرمان شکست دادند تا از نظر روحی در شرایط بهتری قرار بگیرند  آنهاهمچنین در جام حذفی موفق شدند شهرداری اراک را از پیش رو بردارند و به مرحله یک هشتم صعود کنند.
حضور علی سامره در تیم مس سرچشمه  می تواند یکی از نکات جالب بازی باشد سامره سالیان گذشته در استقلال بازی  می کرد و او این بار با لباس مس سرچشمه مقابل تیم اسبق خود قرار  می گیرد.
شرفی سرمربی تیم مس سرچشمه همدلی بازیکنانش را عامل دردسرساز برای استقلال   می داند: خیلی خوشحالیم که با استقلال بازی  می کنیم و بازیکنان مس درچنین بازی هایی  باید بزرگ شوند  آنها  می توانند مقابل 10بازیکن تیم ملی بازی کنند و خودشان را محک بزنند  در حال حاضر در تیم ما همبستگی زیادی وجود دارد و رفاقت بازیکنان کار حریفان ما را سخت  می کند .
سپاهان – ملوان
هدایت تیم فوتبال سپاهان پس از اخراج لوکا بوناچیچ به دست کریم قنبری افتاد؛ اما نتایج این مربی مدیران این باشگاه را وا داشت تا یک سرمربی خارجی دیگر را برای نیمکت خود انتخاب کنند  زلاتکو کرانچار که در لیگ نهم هدایت پرسپولیس را برعهده داشت به عنوان سرمربی سپاهان انتخاب شد تا
شاید این تیم با شوک مثبت بتواند خود را به صدر جدول نزدیک کند.
ملوانی ها هم بعد از شکست در دربی گیلان حال و روز خوبی ندارند آنها همچنین درجام حذفی مقابل ابومسلم شکست خوردند تا با این مسابقات خداحافظی کنند باید دید ملوانی ها می توانند با پیروزی برابر سپاهان از بحران خارج شوند یا اندیشه های کرانچار درسپاهان پاسخگوی نیاز مدیران خواهد بود.
سایر دیدارهای هفته دهم که بعد از ظهر فردا برگزار می شود به شرح زیر است:
شهرداری – ذوب آهن
سایپا – فولاد خوزستان
نفت آبادان – صبای قم
آخرین بازی هفته دوازدهم هم فردا میان تیم های  مس کرمان و راه آهن برگزار می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *