مطهری: مشایی کرامت هایی از قبیل پیشگویی نشان داده است

سایت خبری الف، وابسته به احمد توکلی نوشت: علی مطهری در پاسخ به این سوال که «به نظر شما آيا مشايي واقعا احمدي‌نژاد را طلسم يا جادو كرده است؟ اگر مشايي با ماورا در ارتباط است پس چرا روحانيان بزرگ قم نمي توانند او را در ارتباط با ماورا شكست دهند و رسوا كنند؟» گفت: مشايي اعتقادات ويژه‌اي درباره انسان و رابطه او با خدا و درباره انسان كامل و امام زمان دارد كه آقاي احمدي‌نژاد اين عقايد را پذيرفته است و در صحبت‌هاي ايشان هويدا است.

دانش روز – خسرو یعقوبی: نماینده تهران در مجلس افزود: قاعدتا آقاي مشايي كرامت‌هايي از قبيل پيشگويي نشان داده است كه اعتماد آقاي احمدي‌نژاد را جلب كرده است، ولي اين كرامت‌ها دليل بر اين نيست كه شخص صاحب‌كرامت مرجع فكري انسان واقع شود. مرتاضان هندي هم با يك اشاره قطار را از حركت باز مي‌دارند، آيا ما مجازيم كه عقايد و راه و روش زندگي خود را از آنها بياموزيم؟!
وی تصریح کرد: مسائل را نبايد با هم مخلوط كرد. خداوند اجر هيچ‌كس را ضايع نمي‌كند، هر كس رياضت بكشد خداوند قدرت روحي به او عطا مي‌كند. اين به اين معني نيست كه همه افكار و رفتار آن شخص درست است. البته رياضت اسلامي همان عبادت و توجه به خداست.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *