ملی پوشان فوتبال: سوگند می‌خوریم نصرتی تعمدی نداشته است

بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی فوتبال ایران روز جمعه با انتشار بیانیه‌ای درباره محمد نصرتی سوگند یاد کردند در جریان اتفاقات بازی پرسپولیس و داماش تعمدی در کار این بازیکن پیشین تیم ملی نبوده است.

به گزارش دانش روز به نقل از مهر،  متن کامل این بیانیه را که به امضای تمامی بازیکنان حاضر در اردو، کادر فنی و سرپرست تیم رسیده، توسط مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال به شرح زیر منتشر شد:

بنی آدم اعضای یکدیگرند، که در آفرینش ز یک گوهرند

چو عضوی به در آورد روزگار، دگر عضوها را نماند قرار

تو کز محنت دیگران بی غمی، شاید که نامد نهند آدمی

 در ابتدای این بیانیه و پس از ذکر چند بیت بالا آمده است:” هدف از نوشتن این چند خط و امضاهای زیر آن نه تنها جمع کردن طومار نیست، بلکه محکوم کردن حرکات ناشایستی است که می‌تواند به فرهنگ و آبروی صنف پرطرفدار فوتبال که ما بازیکنان تیم ملی نیز جزیی از آن هستیم، آسیب جدی برساند”.

 در ادامه بیانیه ملی پوشان خاطر نشان شده است: “ما بازیکنان تیم ملی که روزها و شب‌های بسیاری را کنار یکدیگر گذرانده‌ایم وظیفه خود می‌دانیم در این برهه که هجمه سنگینی علیه یکی از بازیکنان باسابقه، موثر و خوش اخلاق تیم ملی ایجاد شده با شناختی که از محمد نصرتی داریم، سوگند یاد کنیم در جریان اتفاقات بازی پرسپولیس و داماش تعمدی در کار نبوده است. محمد نصرتی حتی در محافل بسیار خصوصی و به هنگام شوخی‌های خودمانی مرتکب حرکات خارج از عرف نشده است”.

 در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: “همین بس که تمامی افراد دست اندرکار از مدیران و مسئولان فوتبال گرفته تا مربیان و همبازیان محمد نصرتی و همچنین اصحاب رسانه‌ها شناخت کافی از این بازیکن دارند و می‌توانند در مورد خصوصیات اخلاقی، گفتاری و رفتاری وی شهادت دهند. یادمان نرود ۶ سال پیش تیم ملی جمهوری اسلامی ایران با گل محمد نصرتی به بحرین پس از سال‌ها به صورت مستقیم به جام جهانی صعود کرد”.

 بیانیه ملی پوشان این چنین به اتمام می رسد: “انتظار داریم اکنون و در آستانه دیدار ایران و بحرین سوگند بازیکنان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران نادیده گرفته نشود. اهل کاغذ بازی و بازی با کلمات نیستیم، آنچه در دل‌مان بود را به زحمت روی کاغذ آوردیم”.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عالم اقتصاد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیج اینستاگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادیکانال تلگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادی
 

با عضویت در خبرنامه عالم اقتصاد آخرین تحلیل ها و اخبار در اختیار شماست.