کناره گیری عارف به نفع روحانی با اجماع اصلاح طلبان

یکی از اعضای ستاد روحانی در ارومیه از کناره گیری عارف به نفع روحانی با اجماع اصلاح طلبان خبر داد. در همایش عمومی حجت الاسلام حسن روحانی از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ارومیه دقایقی پیش کناره گیری عارف به نفع روحانی اعلام عمومی شد.

کناره گیری عارف به نفع روحانی

دنیای اقتصاد – به گزارش خبرنگار مهر از ارومیه، حجت الاسلام جعفر فخر آذر از اعضای ستاد روحانی در ارومیه دقایقی پیش هنگام ورود حسن روحانی به جمع مردم در ورزشگاه آهندوست ارومیه با اعلام عمومی این مطلب شعارهایی در حمایت از روحانی سر داد.

پس از اعلام فخر آذر جمعیت حاضر در ورزشگاه نیز با سر دادن شعارهایی از جمله”عارف، تشکر تشکر” و “آذربایجان طوفانی، روحانی روحانی” خوشنودی خود را از این خبر ابراز کردند.

این در حالی است که هنوز منبع رسمی خبر کناره گیری عارف به نفع روحانی را اعلام رسمی نکرده است.

روحانی کاندیدای نهائی اصلاحات شد

کرباسچی در گفتگو با مهر: روحانی کاندیدای نهائی اصلاحات شد/ اعلام موضع شورای مشورتی اصلاحات در حضور خاتمی
دبیر کل حزب کارگزاران درباره نتیجه ائتلاف عارف و روحانی گفت: شورای 10 نفره مشورتی که آقای خاتمی تشکیل داده بودند اطلاعیه داده است که روحانی را به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان انتخاب کرده اند.

غلامحسین کرباسچی دبیر کل حزب کارگزاران در گفتگو با مهر در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه نتیجه ائتلاف روحانی و عارف چه شده است ، گفت: شورای 10 نفره مشورتی که آقای خاتمی تشکیل داده بودند اطلاعیه داده است که روحانی را به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان انتخاب کرده اند البته ضمن احترامی که به عارف دارم این اتفاق افتاده و آقای عارف و روحانی نیز گفته اند که تابع نظر بزرگان هستند.

وی با اشاره به حمایت آقای خاتمی از روحانی گفت: به هر حال شورای مشورتی با حضور خاتمی تشکیل می شود و در این انتخاب آقای خاتمی بی تاثیر نیست. این شورا در گذشته نیز اطلاعیه هایی در رابطه با حضور آقای هاشمی داده اند، در مجموع نظر شورا قطعی است و آقای روحانی کاندیدای نهایی است.

کرباسچی با بیان اینکه کناره گیری عارف اتفاق مهمی است، افزود: به هر حال اگر این اتفاق بیفتد چون مجموعه اصلاح طلبان و نیروهای مرتبط یک کاندیدا خواهند داشت کمک بزرگی برای آقای روحانی خواهد بود. وی ادامه داد: نظر خودم این است که روحانی می تواند در دور اول برنده شود و بر اساس بعضی از نظرسنجی هایی که سراغ داریم رای روحانی بسیار بالاست و احتمالا با کناره گیری عارف این وضعیت بهتر نیز خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *