جزییات تحریم های جدید آمریکا علیه ایران

پس از تلاش سنا و کمیته‌ای از مجلس نمایندگان آمریکا برای اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران و تنگ کردن عرصه بر ایران، وزارت خزانه‌داری آمریکا نیز نام ۲۰ شرکت و افرادی را که مدعی است نقش مهمی در پیشبرد برنامه هسته‌ای ایران دارند، در لیست تحریم‌ قرار داد.

دنیای اقتصاد – به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی «بیزنس لاین»، وزارت خزانه‌داری آمریکا در جهت اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران نام 20 نفر و شرکت را به لیست تحریم‌های ایران اضافه کرد و آنها را متهم به حمایت از برنامه هسته‌ای ایران و کمک به تهران برای دور زدن تحریم‌ها کرد.

اعلام جزییات تحریم های جدید آمریکا علیه ایران

تحریم های جدید آمریکا علیه ایران + جزئیات تحریم ایران ( دنیای اقتصاد - خسرو یعقوبی )این اقدام وزارت خزانه‌داری آمریکا در اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران بعد از آن صورت می‌گیرد که سنا و کمیته‌ای از مجلس نمایندگان آمریکا به صورت جداگانه لوایحی را علیه ایران به تصویب درآوردند.

کمیته‌ای از مجلس نمایندگان آمریکا در اقدامی در تلاش برای منزوی کردن ایران به دلیل دنبال کردن برنامه هسته‌ای، روز چهارشنبه، لایحه‌ای را به تصویب درآوردند تا تحریم‌ها علیه ایران را تشدید کنند.

سنا آمریکا نیز در اقدامی یک لایحه ضدایرانی برای اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران را با 99 رأی موافق و بدون رأی مخالف و عدم حضور یک سناتور در سنا، به تصویب درآورد و از دولت «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا درخواست کرد تا تحریم‌های موجود علیه ایران را تشدید بخشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *