پرداخت وام در دفاتر مشاوره: همه نوع وام داریم!

پرداخت وام خود اشتغالی با سود ۴ درصد سالیانه در مدت زمان ۳۰ تا ۴۰ روز با دریافت مبلغی به عنوان دستمزد توسط دفاتر مشاوره وام بانکی در حالی صورت می گیرد که دریافت وام از بانک‌ها در شرایط فعلی کشور غیرممکن است.

به گزارش خبرگزاری مهر، پرداخت انواع وام بانکی در اسرع وقت از طریق شرکتهای مشاوره وام بانکی در مدت زمان ۳۰ الی ۴۰ روزه و با شرایط جذاب شاید انگیزه ای باشد که بسیاری از افرادی که موفق به دریافت وام از بانکها نشده اند، به این شرکتهای مشاوره ای مراجعه و با پرداخت مبلغی به عنوان دستمزد وام مورد نیاز خود را دریافت کنند.

شرایط سخت بانکها برای پرداخت وام

این در حالی است که اکثر این شرکتها وام‌های پرداختی خود را از طریق نظام بانکی در اختیار این افراد قرار می دهند و در اصل این متقاضیان را به بانکها معرفی می کنند. اکثر این وامها از طریق بانکهای دولتی پرداخت می شود و حتی سودهای پرداختی به آنها یک رقمی است.

 

این شرایط در حالی اعمال می شود که اخذ وام از سیستم بانکی هر روز ابعاد پیچیده تری به خود می گیرد و به نوعی غیرممکن شده است. با وجود اینکه فعالیت شرکتهای مشاوره وام بانکی توسط بانک مرکزی غیرقانونی اعلام شده است و پیش از این رئیس کل سابق بانک مرکزی نسبت به فعالیت آنها هشدار داده بود، اما فعالیت آنها همچنان ادامه دارد.

دفاتر مشاوره: همه نوع وام داریم!

عالم اقتصاد – این شرکتها هر روز به راحتی در روزنامه های سراسری کشور به درج آگهی اقدام می کنند و پرداخت انواع وام از جمله وام مضاربه، ملکی، پزشکی، مهندسی، خود اشتغالی، خودرو ، کالا، تعمیرات، کارآفرینی، خودکفایی و غیره را در دستور کار خود قرار داده اند. مشاوره جهت اخذ انواع تسهیلات بانکی از بانکهای دولتی، خصوصی با مشاوره کارشناسان مجرب و طبق قوانین روز بانکی از طریق آنها به مشتریان خود اعلام می شود.

این شرکتها مطرح می کنند که راهکارهای قانونی جهت اخذ وام مضاربه را به مشتریان ارائه می کنند، برخی از آنها سوابق خود را ۱۰ یا ۱۲ سال اعلام می کنند، البته شرایطی که برخی از این شرکتها به مشتریان می گویند نیز در نوع خود تامل برانگیز است، پرداخت وام خودرو با مبالغ ۷ یا ۱۰ میلیون تومان با سود ۱۷ درصد سالیانه که وامی دولتی است از جمله آنها است.

عالم اقتصاد , اخبار , اتفاق , اخبار اقتصاد و بازار , اخبار ارز , اخبار بانک خبر , بورس , اخبار خودرو اخبار , دیجیتال , اخبار سکه و طلا , اخبار مسکن , اخبار نفت , اخبار بین الملل, اخبار جالب, اخبار جذاب و خواندنی , اخبار سیاسی , اخبار دولت , اخبار سیاسی , اخبار سیاست خارجی , سیاست داخلی , اخبار مجلس , اخبار نظامی , اخبار فرهنگی , اخبار اجتماع اخبار , رسانه و مطبوعات اخبار , سینما و تلویزیون , اخبار ورزشی , اخبار ویژه , تازه ترین اخبار ورزشی , آخرین حوادث تهران , خبر های سایت حوادث خبری , اخبار سیاسی و اقتصادی ایران , آخرین اخبار ایران , آسیای مرکزی و خبر جهان , اخبار کشور , سایت تحلیل خبر دنیای اقتصاد , کلیپ فارسی , اخبار ایران , آخرین نتایج , اخبار فوری , فوتبال ایران و جهان , گزارش تصویری Economy World, Economy World Agency , Persian Clip , economyworld.ir , Persian news , economy world.irاین در حالی است که بانکهای دولتی که وام خودرو می پردازند، تنها وام ۷ میلیون تومانی را در دستور کار خود دارند، همچنین وام خود اشتغالی با مبالغ ۳۰ یا ۵۰ میلیون تومان پرداخت می شود که مبلغ بازپرداخت وام ۳۰ میلیون تومانی در ماه ۳۶۰ هزار تومان و وام ۵۰ میلیون تومانی ۵۸۰ هزار تومان است.

هر یک از وام ها حداقل به یک یا دو ضامن معتبر یا کارمند رسمی دولتی نیاز دارد، همین طور ارائه مدرک کسر از حقوق از فرد گیرنده وام و ضامن، ارائه مدارک فنی و مورد نیاز نیز اخذ می شود. مشتری در عرض ۳ روز به بانک معرفی می شود و در صورتی که مشکلی از لحاظ ضامن و غیره وجود نداشته باشد، وام طی ۳۰ تا ۴۰ روز به مشتری پرداخت می شود.

سود سالیانه وام های خود اشتغالی حدود ۴ درصد تعیین می شود، اما نکته جالب اینکه این شرکت ها مبالغ کلانی را به عنوان دستمزد از مشتری دریافت می کنند، به عنوان مثال مبلغ پیش پرداخت وام ۳۰ میلیون تومانی اشتغال ۵۰۰ هزار تومان محاسبه می شود.

عالم اقتصاد - پرداخت وام در دفاتر مشاوره: همه نوع وام داریم! پرداخت وام مهر, پرداخت وام ازدواج, پرداخت وام, پرداخت وام ضروری بازنشستگان, پرداخت وام فوری, پرداخت وام خودرو, پرداخت وام به بازنشستگان, پرداخت وام مسکن مهر, پرداخت وام قرض الحسنه, پرداخت وام به اصناف, روزنامه های سراسری کشور, وام مضاربه، ملکی، پزشکی، مهندسی، خود اشتغالی، خودرو ، کالا، تعمیرات، کارآفرینی، خودکفایی, انواع تسهیلات بانکی از بانکهای دولتیاما به هر حال برخی وام هایی که با محدودیت در پرداخت توسط بانکهای چه دولتی و چه خصوصی مواجه هستند، توسط این شرکت ها هم پرداخت نمی شود، مثلا با توجه به اینکه پرداخت وام خرید مسکن مختص بانک مسکن است و باید مراحل قانونی آن از طریق مراجعه به دفاتر ثبت اسناد رسمی طی شود، توسط مشاوران وام بانکی امکانپذیر نیست.

به هر حال با توجه به وضعیت فعلی بانکها و عدم پرداخت انواع وام بانکی توسط آنها باید دید در دور جدید فعالیت بانک مرکزی با ریاست کلی ولی الله سیف آیا فعالیت دفاتر مشاوران وام بانکی همچنان ادامه خواهد داشت یا فعالیت آنها متوقف و ساماندهی می شود.

8 thoughts on “پرداخت وام در دفاتر مشاوره: همه نوع وام داریم!

  1. سلام وقت شما بخیر ضمن تبریک عید نوروز خدمت شما بزرگواران چگونه ممکن است خدمت شما دوستان عزیز برسم آدرس یا شماره تلفن پیدا نکردم ممنون میشم با من تماس بگیرید ۹۱۲۲۱۷۳۷۴۴

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عالم اقتصاد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیج اینستاگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادیکانال تلگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادی
 

با عضویت در خبرنامه عالم اقتصاد آخرین تحلیل ها و اخبار در اختیار شماست.