پاسخ دکتر کوشکی به دروغ جدید روزنامه ایران

روزنامه ایران چهارشنبه هفته گذشته با هدف تخریب چهره های فرهنگی و منتقد دولت دروغ جدیدی را به دکتر صادق کوشکی منتسب کردند.دانش روز – خسرو یعقوبی: آنچه می خوانید پاسخ محمد صادق کوشکی به مهمل بافی جدید این روزنامه دولتی است:

۱-روزنامه ایران اصولا جریده آبرومندی است و این اعتبار از زمان ریاست دکتر جوانفکر بر آن روز به روز در حال افزایش است. به ویژه از مقطعی که بهمت این روزنامه ویژه نامه‌ خاتون منتشر شد و حجاب برتر، پوشش قجری و ناصر الدین شاهی نام گرفت و در سرمقاله‌های آن به مراجع و قوه قضائیه اهانت شد و موتور سواری دختران ترویج شد و در صفحه اخر آن از مقام عرفانی سید حسن ابطحی (مقتدای انجمن حجتیه و پدر محمد علی ابطحی)تجلیل به عمل آمد:
۲- از دیگر نمادهای آبرومندی روزنامه جوانفکر عملکرد آن در ایام نمایشگاه مطبوعات بود .در این ایام یکی از عوامل نورسته و تازه کار روزنامه ماموریت پیدا کرده بود با گیر دادن و آویزان شدن به شخصیت‌های سیاسی رسانه‌ای منتقد دولت ازآنها ولو در حد یک جمله خوراک تبلیغاتی جهت درج در صفحه سوم ایران و البته صفحه نخست سایت‌های متعلق به فرقه احباء اسفندیاریه استخراج کند! محمد حسین صفار هرندی ،حجت الاسلام روانبخش و حقیر از جمله کسانی بودند که قربانی این تکنیک آبرومند روزنامه ایران شدند.

۳- عامل تازه کار جوانفکر از مجموع ۲۵ دقیقه مصاحبه حقیر صرفا یک جمله آن هم به صورت ناقص! را درج کرده و در انتهای آن پای یک فیل را به میان کشید! البته این که فیل مورد نظر از کجا چگونه به ذهن عامل نورسته دکترجوانفکر خطور کرده و در انتهای جمله نصفه کاره حقیر جا خوش کرده، مطلبی است که شاید به کرامات ماورالطبیعه احبا فرقه اسفندیاریه و قطب این فرقه باز گردد! (مصاحبه مذکور در حضور ۳. نفر از خبرنگاران ایران انجام شد و آنها شاهند که در مصاحبه هیج خبری از فیل نبود!)
۴- البته اهانت روزنامه متعلق به فرقه احباء اسفندیاریه مدال افتخاری است که به لطف خداوند نصیب حقیر شد و خدا نیاورد آن روزی که روزنامه ایران از حقیر و سایر بندگان آبرومند خدا تعریف و تقدیر کند!

۵- در این میان فقط حیف روزنامه دولتی ایران و دریغ از بیت المال که فدای توهمات فرقه احباء اسفندیاریه شده و صد حیف که سوابق تحربیات و نام نیک خبرگزاری جمهوری اسلامی و نیروهای قدیمی آن که در این روزها به تاراج رفت!
دکتر محمد صادق کوشکی.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *