کاهش قیمت طلا, كاهش قيمت طلا, کاهش قیمت طلا تا کی, روند کاهش قیمت طلا تا کی ادامه دارد, کاهش قیمت طلا در ماه محرم, احتمال کاهش قیمت طلا, تحلیل کاهش قیمت طلا, دلایل کاهش قیمت طلا در بازار ایران, عالم اقتصاد - پیش بینی کاهش قیمت طلا در آینده نزدیک, علت کاهش قیمت طلا و سکه در این روزها, پیش بینی کاهش قیمت طلا, پیش‌بینی ادامه کاهش قیمت طلا و سکه

تحلیل بازار سکه و طلا در یکسال گذشته

جزئیات تحولات یکساله بازار سکه/ قیمت‌ها چقدر افزایش داشت؟ – بازار سکه در سال ۹۴ با فراز و فرود چندانی مواجه نشد و روزهای آرامی را پشت سر گذاشت، در عین حال قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، یکساله ۵۰ هزارتومان گرانتر شد.

تحلیل تحولات بازار سکه و طلا در سال 94

به گزارش خبرنگار مهر، بررسی اوضاع بازار سکه در یکسال گذشته نشان می دهد که این بازار در سال ۹۴ دچار فراز و فرود و تغییرات شدید قیمتی نشد. همچنین روند قیمت ها نشان می دهد که سرمایه گذاران و فعالان در این بازار، سال ۹۴ را با احتیاط بیشتری پشت سر گذاشتند و این مسئله باعث شد تا اتفاق قابل توجهی در نرخ ها را شاهد نباشیم.

کاهش قیمت طلا, كاهش قيمت طلا, کاهش قیمت طلا تا کی, روند کاهش قیمت طلا تا کی ادامه دارد, کاهش قیمت طلا در ماه محرم, احتمال کاهش قیمت طلا, تحلیل کاهش قیمت طلا, دلایل کاهش قیمت طلا در بازار ایران, عالم اقتصاد - پیش بینی کاهش قیمت طلا در آینده نزدیک, علت کاهش قیمت طلا و سکه در این روزها, پیش بینی کاهش قیمت طلا, پیش‌بینی ادامه کاهش قیمت طلا و سکهبه صورت کلی، طی فروردین سال ۹۴ تا پایان اسفندماه هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید از ۹۶۲ هزارتومان اولین روزهای کاری سال به یک میلیون و ۱۲ هزارتومان رسید که در این بخش ۵۰ هزارتومان افزایش قیمت اتفاق افتاد.

در مورد سایر انواع سکه ها نیز می توان گفت چنین روندی مشاهده می شود و تغییرات قیمتی چندانی وجود نداشته است. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار که در فروردین ماه سال ۹۴ به میزان ۹۸۴۸۰ تومان قیمت خورده بود در پایان سال با ۱۰۲۴۲۰ تومان در هر گرم به کار خود پایان داد. فعالان بازار سکه و طلا احتمال می دهند روند تغییرات پایین قیمت ها در این بازار در سال ۹۵ نیز ادامه داشته باشد.

1 پاسخ

تعقیب

  1. نمودار قیمت سکه در یکسال گذشته - سایت قیمت گفت:

    […] تحلیل بازار سکه و طلا در یکسال گذشته – عالم اقتصاد […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *