سکوت هدایتی پس از 5 ماه شکست

مالک باشگاه استيل آذين پس از حدود 5 ماه سکوت در خصوص مديريت فوتبال کشور اظهارنظر کرد و اظهار داشت که باشگاه استقلال و پرسپوليس بايد به بخش خصوصي واگذار شوند.

به نقل از سايت رسمي اينترنتي باشگاه استيل آذين، ”حسين هدايتي” در باره خصوصي سازي دو باشگاه مردمي استقلال و پرسپوليس تهران گفت: متاسفانه اين دو باشگاه به اين زودي ‌ها واگذار نخواهد شد زيرا برخي نمي خواهند بپذيرند که قسمتي از سهام اين دو باشگاه به مردم واگذار شود.

هدايتي گفت: مطمئن باشيد ميان 70 ميليون ايراني، افرادي حضور دارند که بتوانند اين دو باشگاه را اداره کنند که اين افراد نه سياسي هستند و نه به گروه خاصي تعلق دارند.

مالک باشگاه استيل آذين افزود: اين دو تيم چندين سال است که جزو چهار تيم برتر آسيا نشده اند و مطمئن باشيد تا زماني که اين دو باشگاه در اختيار مردم قرار نگيرد، به جمع 8 تيم برتر آسيا هم راه پيدا نخواهند کرد.

وي با اشاره به اينکه طبق مصوبه، بايد باشگاه‌ هاي پرسپوليس و استقلال به بخش خصوصي واگذار شود، گفت: متاسفانه با گذشت چندين سال هنوز اين اتفاق رخ نداده است و وزير ورزش و جوانان به تازگي اعلام کرده که تا سه سال ديگر هم اين موضوع عملي نخواهد شد.

وي افزود: باشگاه ‌داري يک صنعت است که احتياج به درآمدزايي دارد. مسوولان بايد شهامت واگذاري اين دو باشگاه را داشته باشند و من فقط يک نمونه هستم که آمادگي خريد سهام پرسپوليس را دارم و ديگران هم هستند که مي ‌توانند سهام اين دو باشگاه را خريداري کنند.

هدايتي در ادامه گفت: مسوولان مي‌ توانند 51 درصد از سهام اين دو باشگاه را به بخش خصوصي واگذار کنند.

وي افزود: من متعهد مي‌ شوم که اگر سهام پرسپوليس را خريداري کنم اين تيم را در اوج نگهدارم، حتي مسوولان مي‌ توانند پرسپوليس را به صورت مشروط به من واگذار کنند و اگر درآمدزايي نشد، خودکفا نشد و دست نياز به دولت دراز کرد سهام را پس بگيرند.

هدايتي تصريح کرد: در باشگاه استيل آذين شش سال هزينه کرديم و اين در حالي است که درآمدي نداشتيم اما پرسپوليس پتانسيل درآمدزايي را دارد.

وي در خصوص اضافه نشدنش به جمع اعضاي هيات مديره باشگاه پرسپوليس گفت: انتخاب‌ ها در اين باشگاه شخصي، تشريفاتي، رابطه‌اي يا فاميلي است و متاسفانه شايسته‌ سالاري در نظر گرفته نمي ‌شود.

هدايتي اظهار داشت: من حتي اين موضوع را در صحبتي که با مسوولان ورزش داشتم، مطرح کردم.
مالک باشگاه استيل آذين در ادامه با اشاره به وضعيت خوب باشگاه استقلال گفت: موفقيت استقلال ربطي به هيات مديره اين باشگاه ندارد بلکه آنها بازيکنان خوبي خريدند و مديريت اين باشگاه توانست عملکرد خوبي از خود به نمايش بگذارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *