سهام عدالت و شرایط خرید و فروش سهام عدالت

پرسودترین بازار سال 96 کدام بازار است؟ طلا سکه ارز دلار مسکن خودرو

عالم اقتصاد – رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: بر اساس قانون اقساط سهام عدالت از محل سود آن تسویه می شود و اگر تا پایان سال ۹۴ این اقساط پرداخت نشود، باید باقیمانده را مردم پرداخت کنند یا اینکه بخشی از سهام عدالت که پول آن پرداخت شده آزادسازی شود.

پوری حسینی صبح امروز با اشاره به این که همه فعالیت ها و کارهای مربوط به سهام عدالت بر اساس قانون انجام می شود و به هیچ وجه این طرح یا سهامداران عدالت فراموش نشده اند، بلکه بموقع و در بستری قانونی کارها پیش می رود گفت: امیدواریم حداقل تا پایان سال آینده تکلیف آزادسازی سهام عدالت و اجازه خرید و فروش آن مشخص می شود.

سهام عدالت و شرایط خرید و فروش سهام عدالت

رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزود: بر اساس قانون باید همه اقساط سهام از محل سود آن تسویه شود و اگر تا پایان سال آینده این اقساط پرداخت نشود، باید باقیمانده را مردم پرداخت کنند یا اینکه بخشی از سهام عدالت که پول آن پرداخت شده است آزادسازی شود.
پوری حسینی گفت: همه سهام ۶۲ شرکت به صورت مشاع در میان همه سهامداران عدالت توزیع می شود و سهام خوب یا بد نخواهیم داشت و مردم مطئن باشند که در شرایط برابر از سهام عدالت برخوردار هستند.
وی اضافه کرد: کسانی هم که ممکن است برگه های سهام خود را گم کرده باشند، نگران نباشند چون همه اطلاعات مشمولان سهام عدالت را داریم و آنها را سهامدار عدالت می شناسیم.
رئیس کل سازمان خصوصی سازی درباره افرادی که جامانده اند نیز تصریح کرد: دیگر نمی دانیم به گذشته برگردیم، هر چند امیدواریم شاید تا حدودی فاصله صفر تا ۱۰۰ را پر کنیم که باید در دولت تصمیم گیری شود و می توانیم تا ۴۸ میلیون نفر این ظرفیت را تکمیل کنیم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عالم اقتصاد را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیج اینستاگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادیکانال تلگرام عالم اقتصاد پیش بینی و تحلیل اخبار اقتصادی
 

با عضویت در خبرنامه عالم اقتصاد آخرین تحلیل ها و اخبار در اختیار شماست.